Friday, Jul 19, 2024

Υγεία

Τι αντηλιακό να χρησιμοποιήσω;, της Δρ Δέσποινας Κατσώχη

Spread the love

Η Δρ. Δέσποινα Κατσώχη είναι ογκολόγος – ακτινοθεραπευτής, εξειδικευμένη στις νεότερες τεχνικές της ακτινοθεραπευτικής ογκολογίας και στους συνδυασμούς των θεραπευτικών ογκολογικών σχημάτων. Είναι Πρόεδρος και ιδρύτρια του μη κερδοσκοπικού Οργανισμού ΑΚΟΣ «Καρκίνος: Θεραπεία Σώματος και Ψυχής»

Το καλοκαίρι, δεν αρκεί η εσωτερική ενυδάτωση. Το αντηλιακό είναι πολύτιμος σύμμαχος!

Βρέφη έως έξι μηνών δεν τα εκθέτουμε στον ήλιο, ούτε τα αλείβουμε με αντηλιακά! Παιδιά και ενήλικες, καλό είναι να χρησιμοποιούν τακτικά αντηλιακό με δείκτη προστασίας τουλάχιστον SPF 15, ακόμα και σε μέρη του σώματος που είναι καλυμμένα από ρούχα, ιδίως αν παραμένουν πολλές ώρες σε εξωτερικούς χώρους. Η ακτινοβολία UVA, μπορεί να διαπεράσει τα παράθυρα του σπιτιού, του αυτοκινήτου αλλά και τα ρούχα: είναι πιθανό να πάθουμε κάποιο έγκαυμα επειδή περάσαμε ώρες μέσα στο αυτοκίνητο χωρίς να φοράμε αντηλιακό.

Για καλύτερη προστασία αποφεύγουμε τον ήλιο και την παραλία από τις 11 το πρωί έως τις 4 το απόγευμα και κάνουμε επάλειψη με αντηλιακό τουλάχιστον είκοσι λεπτά πριν πάμε για μπάνιο. Ανανεώνουμε τακτικά την επάλειψη, καθώς η αποτελεσματικότητα του αντηλιακού δεν διαρκεί πάνω από δύο ώρες, πολύ περισσότερο αν μπαίνουμε και βγαίνουμε στη θάλασσα. Μία μόνο εφαρμογή ίσον καμία και οι επιπτώσεις της ηλιακής ακτινοβολίας σοβαρές. Για την παραλία επιλέγουμε αδιάβροχα αντηλιακά ενώ αποφεύγουμε αντηλιακά με ελαιώδη/λιπαρή σύσταση για να μη φράξουν οι πόροι του δέρματός μας. Αποθηκεύουμε το αντηλιακό σε δροσερό μέρος -όχι στο ψυγείο-  και στην παραλία το φυλάσσουμε στη σκιά.

SHARE
RELATED POSTS
Τα φαγωμένα νύχια σε προδίδουν!, της Δρ Δέσποινας Κατσώχη
Ηλιακό έγκαυμα: Η τιμωρία των απρόσεκτων του καλοκαιριού, της Δρ Δέσποινας Κατσώχη
Ανακουφίστε τα πόδια σας!, της Δρ Δέσποινας Κατσώχη

Leave Your Reply

*
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.