Ανοιχτή πόρτα ΕΥ ΖΗΝ Πόρτα στη Δωδεκάνησο

Καλή και τυχερή χρονιά!, του Δημάρχου Ρόδου κου Φώτη Χατζηδιάκου

Spread the love

Καλή και τυχερή χρονιά και από όλους εμάς. Και εφέτος παρά τη βροχή και το κρύο, το Δημαρχείο ήταν ανοικτό να υποδεχθεί τον καινούργιο χρόνο και όλους τους συμπολίτες μας και τους επισκέπτες της Ρόδου.

Δήμαρχος Ρόδου

Φώτης Χατζηδιάκος

 

SHARE
RELATED POSTS
Ο Κινγκ-Κονγκ και η εξίσωση με τους δυο αγνώστους, του Δημήτρη Μπρούχου
Ανοιχτή Πόρτα, Ανοιχτή Σκέψη: το ψώνιο, της Τζίνας Δαβιλά
Ο Κωστής Σαββιδάκης στο ψηφοδέλτιο Δωδεκανήσου με την “Πλεύση Ελευθερίας” της Ζωής Κωνσταντοπούλου

Leave Your Reply

*
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.