Ανοιχτή πόρτα ΕΥ ΖΗΝ Πόρτα στη Δωδεκάνησο

Καλή και τυχερή χρονιά!, του Δημάρχου Ρόδου κου Φώτη Χατζηδιάκου

Spread the love

Καλή και τυχερή χρονιά και από όλους εμάς. Και εφέτος παρά τη βροχή και το κρύο, το Δημαρχείο ήταν ανοικτό να υποδεχθεί τον καινούργιο χρόνο και όλους τους συμπολίτες μας και τους επισκέπτες της Ρόδου.

Δήμαρχος Ρόδου

Φώτης Χατζηδιάκος

 

SHARE
RELATED POSTS
Ρόδος: Εξώδικο της οικογένειας Σεμερτζίδη προς το Μουσείο Νεοελληνικής Τέχνης-Όχληση για την περιφρόνηση των 103 δωρηθέντων έργων
Πώς θα δείτε διαφορετικά τα πλαστικά μπουκάλια και απορρίμματα
Ανοίξαν τα σχολεία! (Μέρος 2ο)- School’s Open! (Part 2), του Γιώργου Σαράφογλου, by George Sarafoglou

Leave Your Reply

*
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.