Ανοιχτή πόρτα ΕΥ ΖΗΝ

Άγιε μου Βασίλη…ακατάδεκτος δεν είμαι, αλλά…, του Γιάννη Στουραΐτη

Spread the love

Εδώ και αμνημόνευτα χρόνια έχω πάψει να πιστεύω στον Άγιο Βασίλη, άρα έχω πάψει και να περιμένω τα δώρα του…

Παράλληλα, έμαθα να μην περιμένω δώρα ούτε απ’ τους άλλους, όποιοι κι αν είναι αυτοί, για να μην απογοητεύομαι αν δεν…

Έτσι καλώ τον εαυτό μου να μου χαρίσει επιτέλους την λίγη γαλήνη που χρειάζομαι για να καλοσυνέψω.

Υπέρ των άλλων, εννοείται…

Θερμές ευχές για το 2019, και όχι μόνον!

Δικός σας, (κι ας μην το έχω καταστήσει ιδιαιτέρως εμφανές),

31.12.2018

SHARE
RELATED POSTS
«Να’σαι ο Διγενής”, του Δημήτρη Μπρούχου
Γιορτή για τα 30 χρόνια υπό την ομπρέλα της UNESCO:”Στόχος Μνημόνιο Συνεργασίας με ΥΠΠΟ για διαδραστική ανάπτυξη παραλιακών Μεσαιωνικών Πόλεων” αποκαλύπτει ο Δήμαρχος Ρόδου
“Κε Χατζημάρκο, μας αντιγράφετε, προτού εκλεγούμε. 5 χρόνια πράξατε το απόλυτο τίποτα”-Από “Συμμαχία Ν.Αιγαίου” προς Περιφερειάρχη Ν.Αιγαίου

Leave Your Reply

*
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.