Ανοιχτή πόρτα ΕΥ ΖΗΝ

Άγιε μου Βασίλη…ακατάδεκτος δεν είμαι, αλλά…, του Γιάννη Στουραΐτη

Spread the love

Εδώ και αμνημόνευτα χρόνια έχω πάψει να πιστεύω στον Άγιο Βασίλη, άρα έχω πάψει και να περιμένω τα δώρα του…

Παράλληλα, έμαθα να μην περιμένω δώρα ούτε απ’ τους άλλους, όποιοι κι αν είναι αυτοί, για να μην απογοητεύομαι αν δεν…

Έτσι καλώ τον εαυτό μου να μου χαρίσει επιτέλους την λίγη γαλήνη που χρειάζομαι για να καλοσυνέψω.

Υπέρ των άλλων, εννοείται…

Θερμές ευχές για το 2019, και όχι μόνον!

Δικός σας, (κι ας μην το έχω καταστήσει ιδιαιτέρως εμφανές),

31.12.2018

SHARE
RELATED POSTS
Σεβασμός! Ο Δήμαρχος Ρόδου κος Φώτης Χατζηδιάκος εύχεται στην Μητέρα του και σε όλες τις μανούλες!
Τι να σου κάνει μιά «Γάζα»; – Blood in Gaza and everywhere!, του Γιώργου Σαράφογλου-George Sarafoglou
10392588_641221322646411_639374329633812692_n.jpg
Με αφορμή τις καταγγελίες του BBC για το Facebook, του Κωνσταντίνου Καραγιαννόπουλου

Leave Your Reply

*
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.