Ανοιχτή πόρτα ΕΥ ΖΗΝ Πόρτα στη Δωδεκάνησο

Καλή και τυχερή χρονιά!, του Δημάρχου Ρόδου κου Φώτη Χατζηδιάκου

Spread the love

Καλή και τυχερή χρονιά και από όλους εμάς. Και εφέτος παρά τη βροχή και το κρύο, το Δημαρχείο ήταν ανοικτό να υποδεχθεί τον καινούργιο χρόνο και όλους τους συμπολίτες μας και τους επισκέπτες της Ρόδου.

Δήμαρχος Ρόδου

Φώτης Χατζηδιάκος

 

SHARE
RELATED POSTS
Ρητορική ερώτηση (Λόγω εορτών), του Μάνου Στεφανίδη
Δήλωση
Άγιος Ευψύχιος, που γκρέμισε το είδωλο της θεάς Τύχης και αποκεφαλίστηκε – 9 Απριλίου

Leave Your Reply

*
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.