Υγεία

Προλάβετε το εγκεφαλικό!, της Δρ Δέσποινας Κατσώχη

Δρ Δέσποινα Κατσώχη

Προλάβετε το εγκεφαλικό!

Και στο εγκεφαλικό, η πρόληψη μπορεί να σώσει ζωές. Υπάρχουν συγκεκριμένοι κανόνες διατροφής και ζωής που μπορούν να σας προστατεύσουν. Είναι ζήτημα ισορροπημένης διατροφής και καλών συνηθειών. Να τι πρέπει να κάνετε:

 Όχι στα λιπαρά φαγητά

 Μειώστε την κατανάλωση αλατιού γιατί αυξάνει την υπέρταση.

 Ναι, στο λυκοπένιο, αντιοξειδωτικό, το οποίο βρίσκεται κυρίως σε φρούτα και τα λαχανικά με κόκκινο χρώμα (ντομάτες, καρπούζια, μύρτιλα)

 Ναι σε ψάρια (Ω3 λιπαρά) και τροφές πλούσιες σε μαγνήσιο (φασόλια, ξηροί καρποί, πράσινα φυλλώδη λαχανικά και δημητριακά ολικής αλέσεως)

 Ελαχιστοποιείστε την κατανάλωση αλκοόλ.

 Ασκηθείτε ανάλογα με την ηλικία και τη φυσική σας κατάσταση. Περπατήστε, κολυμπήστε!

 Χάστε τα περιττά κιλά που θέτουν σε κίνδυνο την υγεία σας

 Ελέγχετε τακτικά την αρτηριακή σας πίεση, ιδίως αν υπάρχει οικογενειακό ιστορικό.

 Αν αντιμετωπίζετε πρόβλημα υπέρτασης, ακολουθείτε κατά γράμμα τις οδηγίες του θεράποντα ιατρού.

 Ελέγχετε τη χοληστερόλη σας. Αν έχετε υψηλή μειώσετε την με τη βοήθεια του γιατρού σας.

 Πράξτε ανάλογα αν είστε διαβητικός.

 Κόψτε μια για πάντα το κάπνισμα!

 

SHARE
RELATED POSTS
«Κριθαράκι» ή χαλάζιο;, της Δρ Δέσποινας Κατσώχη
Dr Despoina Katsoxi
Κρύβουν κινδύνους οι όζοι;, της Δρ Δέσποινας Κατσώχη
«Ο Μπολσονάρο θέλει το κέρδος, αλλά ο Αμαζόνιος αφορά όλο τον κόσμο» – Τι λέει ο Γιώργος Παπανδρέου

Leave Your Reply

*
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.