Κινηματογράφος - Θέατρο

Αν τους “έχασες”, έχασες…, της Τζίνας Δαβιλά

Spread the love

 

 

 

 

 

Τζίνα Δαβιλά

 

 

  

 

12795550_793199887481377_124933057506838037_n.jpg

 

 

12794339_793199890814710_4783583800984502768_n.jpg

 

Δεν πρόκειται για ένα άρθρο προώθησης της παράστασης «Η Κραυγή» του Τενεσί Ουίλιαμς που παίζεται στο Faust-Bar-Theatre με τους Αλέκο Συσσοβίτη και Μάνια Παπαδημητρίου.

Το έργο σήμερα κατεβάζει αυλαία (έπρεπε να μείνει κι άλλο στην σκηνή του Faust-Bar-Theatre κατά την εκτίμησή μου) και η σημερινή παράσταση είναι ήδη sold-out.

Πρόκειται για ένα κείμενο θαυμασμού προς τον συγγραφέα του «Λεωφορείον ο Πόθος», της «Λυσσασμένης Γάτας», του «Γυάλινου Κόσμου», του «Ξαφνικά πέρυσι το καλοκαίρι», μια σιωπηλή, συμπονετική ματιά στην ταραχώδη ζωή του, για την επιλογή του να μετατρέψει την εγγενή του κατάθλιψη σε θεατρική τέχνη που σκάβει μέχρι το μεδούλι βασανιστικά και αποκαλυπτικά, κάνοντας την ζωή του, και ίσως και τις δικές μας ζωές, ένα εφιαλτικό καθρέφτη.

Είναι ένα δύσκολο έργο, απαιτητικό ως προς την ερμηνεία και την σκηνοθεσία.

Ο Αλέκος Συσσοβίτης ζει το έργο ενστερνιζόμενος όλη την καταθλιπτική, μανιοκαταθλιπτική, σχεδόν σχιζοφρενική υπόσταση του Φελίς όπου παντού βλέπει εχθρούς χωρίς να αντιληφθεί ότι εχθρός του εαυτού του είναι το ίδιο του το μυαλό. Ο Συσσοβίτης πια δεν με εκπλήσσει ευχάριστα με την ερμηνευτική του δεινότητα, με δικαιώνει για την πίστη μου σε αυτόν.

Η Μάνια Παπαδημητρίου ζει το έργο από την σκοπιά της σχεδόν τρελής αδελφής που παρακινεί προς τον έξω κόσμο τον Φελίς, αλλά πάλι εγκλωβίζεται παράλογα στον παρανοϊκό της κόσμο δυσκολεύοντάς τον απίστευτα στην ήδη σακατεμένη ζωή του Φελίς να επικοινωνήσει με τον κόσμο, παρά επιπροσθέτως να του ξαναμπήξει το μαχαίρι στην ανοιχτή πληγή των οδυνηρών παιδικών του χρόνων. Η Μάνια Παπαδημητρίου γνήσιο παιδί του Θεάτρου Τέχνης συνδυάζει την ευελιξία, πλαστικότητα του κορμιού της με την προσαρμοστικότητα στον απαιτητικό ρόλο της Κλαιρ ερμηνεύοντας ακόμα και με τις άκρες των δακτύλων της.

Το Έργο για τους Δυο Χαρακτήρες είναι μια θαυμάσια, ριψοκίνδυνη επιλογή για απαιτητικούς θεατρόφιλους από αυθεντικούς διάμεσους της Θεατρικής Τέχνης. Τον Συσσοβίτη και την Παπαδημητρίου.

 

Όσοι το χάσατε, απλώς χάσατε.

 

Χορηγός Επικοινωνίας: iPorta.gr. Αυτό κι αν είναι δικαίωση!

 

Σκηνοθεσία: Έλλη Παπακωνσταντίνου

Με τον Αλέκο Συσσοβίτη και την Μάνια Παπαδημητρίου

Faust-Bar-Theatre: Αθηναΐδος και Καλαμιώτου, Μοναστηράκι, Αθήνα

 

 

Kraugi_low.jpg

 

 

* Το άρθρο απηχεί τις απόψεις του συντάκτη του. 
 
  The article expresses the views of the author
 
   iPorta.gr
 

 


Το άρθρο απηχεί τις απόψεις του συντάκτη του.
The article expresses the views of the author iPorta.gr

Βιβλίο: ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΗ ΣΕ ΔΕΚΑ ΠΡΑΞΕΙΣ”, ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΦΙΛΝΤΙΣΙ

SHARE
RELATED POSTS
Η ΟΜΠΡΕΛΑ, Θέατρο ΑΛΚΜΗΝΗ, του Κωστή Α. Μακρή
Laurence Olivier: ο άνθρωπος που λάτρευε τον Σαίξπηρ ( οι σπουδαίοι του κινηματογράφου)
Gert Voss, του Γιώργου Κιμούλη

Leave Your Reply

*
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.