Υγεία

Περπάτημα ή τρέξιμο;, της Δρ Δέσποινας Κατσώχη

Δρ Δέσποινα Κατσώχη

Σύμφωνα με πρόσφατες έρευνες, το γρήγορο περπάτημα είναι πιο ωφέλιμο για την υγεία της καρδιάς από το τρέξιμο. Κι αυτό γιατί μια άσκηση με μεγάλη διάρκεια είναι προτιμότερη από μια έντονη άσκηση που διαρκεί λίγο. Εκτιμάται δε, ότι το περπάτημα με ταχύ ρυθμό είναι αποτελεσματικότερο στη μείωση του καρδιακού κινδύνου σε σχέση με το τρέξιμο.

Οι ειδικοί συνιστούν στους ενήλικες μέτριας έντασης σωματική άσκηση διάρκειας τουλάχιστον 30 λεπτών την μέρα, επί πέντε μέρες την εβδομάδα ή εναλλακτικά, τουλάχιστον 20 λεπτά έντονης άσκησης τη μέρα επί τρεις μέρες την εβδομάδα.

Αρκετά διασκεδαστικό είναι τo Σκανδιναβικό Περπάτημα. Γίνεται με τη βοήθεια δύο ειδικών μπαστουνιών, που μοιάζουν με αυτά που χρησιμοποιούν οι σκιέρ. Αυτά τα μπαστούνια αναγκάζουν τους αθλούμενους να περπατάνε με πιο γρήγορο ρυθμό και να γυμνάζουν ολόκληρο το σώμα.

  GREEK RESTAURANT – NEW YORK 253-17 NORTHERN BLVD


Ετήσια συνδρομή: 180 ευρώ Paradise SPA & GYM (εντός Ξενοδοχείου Amilia Mare-Paradise, 4ο χλμ Ρόδου-Καλλιθέας).  Εντός πακέτου:  Xαμάμ, τζακούζι, σάουνα, οργανωμένο γυμναστήριο, pilates, brazilian boost, strong zumba, bodypump. Τηλ: 22410-62481 & 22414-01519

PARADISE SPA & GYM-ΕΤΗΣΙΑ ΣΥΝΔΡΟΜΗ (FULL PACK): 180 ΕΥΡΩ


Μόνο στη Ρόδο: Αποστόλου Παύλου 50 (Ανάληψη)-Βενετοκλέων (Στάδιο ΔΙΑΓΟΡΑΣ)-Ρόδου-Λίνδου (ύψος ΙΚΑ)-Λεωφόρος Κρεμαστής – Πηγές Καλλιθέας (από Μάιο-Οκτώβριο) & catering Γάμοι-Βαπτίσεις, Συνέδρια, Εκδηλώσεις

PANE DI CAPO – AT RHODES – ΣΤΗ ΡΟΔΟ – ΤΗΛ: 22410-69007

SHARE
RELATED POSTS
Ποιες τροφές καταπολεμούν τη δυσκοιλιότητα;, της Δρ Δέσποινας Κατσώχη
Καλημέρα, ψυχική μου ασθένεια!, της Τζίνας Δαβιλά
Φθινόπωρο: Κάντε μία νέα αρχή!, της Δρ Δέσποινας Κατσώχη

Leave Your Reply

*
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.