Υγεία

Περπάτημα ή τρέξιμο;, της Δρ Δέσποινας Κατσώχη

Spread the love
  • 9
    Shares

Δρ Δέσποινα Κατσώχη

Σύμφωνα με πρόσφατες έρευνες, το γρήγορο περπάτημα είναι πιο ωφέλιμο για την υγεία της καρδιάς από το τρέξιμο. Κι αυτό γιατί μια άσκηση με μεγάλη διάρκεια είναι προτιμότερη από μια έντονη άσκηση που διαρκεί λίγο. Εκτιμάται δε, ότι το περπάτημα με ταχύ ρυθμό είναι αποτελεσματικότερο στη μείωση του καρδιακού κινδύνου σε σχέση με το τρέξιμο.

Οι ειδικοί συνιστούν στους ενήλικες μέτριας έντασης σωματική άσκηση διάρκειας τουλάχιστον 30 λεπτών την μέρα, επί πέντε μέρες την εβδομάδα ή εναλλακτικά, τουλάχιστον 20 λεπτά έντονης άσκησης τη μέρα επί τρεις μέρες την εβδομάδα.

Αρκετά διασκεδαστικό είναι τo Σκανδιναβικό Περπάτημα. Γίνεται με τη βοήθεια δύο ειδικών μπαστουνιών, που μοιάζουν με αυτά που χρησιμοποιούν οι σκιέρ. Αυτά τα μπαστούνια αναγκάζουν τους αθλούμενους να περπατάνε με πιο γρήγορο ρυθμό και να γυμνάζουν ολόκληρο το σώμα.

  GREEK RESTAURANT – NEW YORK 253-17 NORTHERN BLVD


Ετήσια συνδρομή: 180 ευρώ Paradise SPA & GYM (εντός Ξενοδοχείου Amilia Mare-Paradise, 4ο χλμ Ρόδου-Καλλιθέας).  Εντός πακέτου:  Xαμάμ, τζακούζι, σάουνα, οργανωμένο γυμναστήριο, pilates, brazilian boost, strong zumba, bodypump. Τηλ: 22410-62481 & 22414-01519

PARADISE SPA & GYM-ΕΤΗΣΙΑ ΣΥΝΔΡΟΜΗ (FULL PACK): 180 ΕΥΡΩ


Μόνο στη Ρόδο: Αποστόλου Παύλου 50 (Ανάληψη)-Βενετοκλέων (Στάδιο ΔΙΑΓΟΡΑΣ)-Ρόδου-Λίνδου (ύψος ΙΚΑ)-Λεωφόρος Κρεμαστής – Πηγές Καλλιθέας (από Μάιο-Οκτώβριο) & catering Γάμοι-Βαπτίσεις, Συνέδρια, Εκδηλώσεις

PANE DI CAPO – AT RHODES – ΣΤΗ ΡΟΔΟ – ΤΗΛ: 22410-69007

  • 9
    Shares
SHARE
RELATED POSTS
«Αόρατες» θερμίδες, της Δρ Δέσποινας Κατσώχη
Δρ Κατσώχη: αγάπησε τον μαστό σου και τον εαυτό σου (ξαναδιαβάστε με αφορμή την επικαιρότητα)
Πλήθος κόσμου καλοδέχτηκε τις δράσεις ΓΕΣ & ΑΚΟΣ σε Μέτσοβο, Άρτα, Ιωάννινα

Leave Your Reply

*
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.