Ανοιχτή πόρτα ΕΥ ΖΗΝ

Ευχές από τον Δήμαρχο Σάμου και Υποψήφιο Ευρωβουλευτή της ΝΔ κο Μιχάλη Αγγελόπουλο

Spread the love

Ο κος Μιχάλης Αγγελόπουλος είναι Δικηγόρος, Δήμαρχος Σάμου και Αντιπρόεδρος Κογκρέσου του Συμβουλίου της Ευρώπης κος Μιχάλης Αγγελόπουλος. Συμμετέχει στο ψηφοδέλτιο της ΝΔ ως Υποψήφιος Ευρωβουλευτής. 

SHARE
RELATED POSTS
Η σύλληψη της Υπεραγίας Θεοτόκου από την Αγία Άννα – 9.12 εορτάζεται
Δήμος Ρόδου: καιρός για λίγο δηλητήριο, της Τζίνας Δαβιλά
Δικαίωμα στην στέγη, του Δρ Πάνου Καπώνη

Leave Your Reply

*
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.