Υγεία

Χορτάστε τρώγοντας!, της Δρ Δέσποινας Κατσώχη

Spread the love
  • 32
    Shares

Μόνο στη Ρόδο

Αποστόλου Παύλου 50, Βενετοκλέων (έναντι Σταδίου ΔΙΑΓΟΡΑΣ), «Πηγές Καλλιθέας»

Λεωφόρος Ρόδου-Λίνδου στο ύψος του ΙΚΑ & Λεωφόρος Κρεμαστής

Δρ Δέσποινα Κατσώχη

Η γκρελίνη είναι η ορμόνη της πείνας. Τί εμποδίζει την απελευθέρωσή της; Τα υψηλά επίπεδα πρωτεϊνών! Όσο για τις φυτικές ίνες, ενισχύουν την παραγωγή χολοκυστοκινίνης, η οποία επιβραδύνει την πεπτική διαδικασία και διατηρεί περισσότερο το αίσθημα κορεσμού.

Να ποιες τροφές είναι σύμμαχοί σας:

Αβοκάντο. Πλούσιο σε ακόρεστα λίπη, «κόβει» την πείνα και μας τροφοδοτεί με θρεπτικά συστατικά. Τα ακόρεστα λίπη βοηθούν στην ισορροπία των επιπέδων χοληστερόλης και στην απώλεια βάρους.

Αυγό. Εξαιρετική πηγή πρωτεϊνών, βιταμινών και μετάλλων, μειώνει την πείνα αν καταναλωθεί αντί για γεύμα με υδατάνθρακες. Ναι στο βραστό αυγό για πρωινό και στην ομελέτα για μεσημεριανό.

Κοτόπουλο ή ψάρι. Αμφότερα πλούσια σε πρωτεΐνες και φτωχά σε κορεσμένα λίπη. Προτιμήστε, ψητό ψάρι ή στήθος κοτόπουλου.

Ξηροί καρποί. Πλούσιοι σε πρωτεΐνη και ακόρεστα λιπαρά: αρκεί να είναι ανάλατοι! Αν και έχουν πολλές θερμίδες, έχουν ταυτόχρονα υψηλή διατροφική αξία και αυξάνουν το αίσθημα κορεσμού. Απολαύστε τους ως σνακ ή στη σαλάτα σας.

Όσπρια. Φασόλια, ρεβίθια και φακές, αποτελούν εξαιρετική πηγή φυτικών ινών και πρωτεϊνών.

Σέλερι. Αποτελείται κυρίως από νερό και είναι πλούσιο σε φυτικές ίνες αλλά φτωχό σε θερμίδες. Αναγκάζει τον οργανισμό να δουλέψει για να το χωνέψει, μια αργή διαδικασία, που μάς κρατά χορτάτους.

 

  • 32
    Shares
SHARE
RELATED POSTS
Ο λευκός εχθρός κάθε εποχής, της Δρ Δέσποινας Κατσώχη
Δροσιστείτε χωρίς τύψεις!, της Δρ Δέσποινας Κατσώχη
Dr. Thomas Cowan: μια πρόσφατη ομιλία για τον covid-19 που (πιθανώς) δεν θα συζητηθεί…

Leave Your Reply

*
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.