Υγεία

Τι να προσέχω στην καραντίνα;, της Δρ Δέσποινας Κατσώχη

Spread the love
  • 10
    Shares

ΛΟΓΩ ΣΥΝΘΗΚΩΝ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ, ΤΟ ΣΥΓΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑΤΙΘΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΦΙΛΝΤΙΣΙ 210 65 40 170 – [email protected]

όλα τα συγγραφικά έσοδα θα διατεθούν σε οικογένειες με παιδικό καρκίνο.

Δρ Δέσποινα Κατσώχη

Πρωτίστως το τσιμπολόγημα και την ελλιπή ενυδάτωση. Ούτως ή άλλως ο νούμερο ένα εχθρός τους χειμωνιάτικους μήνες είναι η αυξημένη κατανάλωση τροφής, κυρίως γλυκών. Όταν λέμε αντίο σε φρούτα και λαχανικά, αποδυναμώνεται το ανοσοποιητικό.

Γι’ αυτό:

Ναι στις σούπες. Έχουν λίγες θερμίδες, «ζεσταίνουν», ενυδατώνουν και προσφέρουν υδατάνθρακες, πρωτεΐνες και λιπαρά.

Ναι στο άφθονο νερό. Μειώνει την όρεξη και επιτίθεται στο λίπος, ενισχύοντας το μεταβολισμό.

Άσκηση. Ενδυναμώνει τον οργανισμό και καταπολεμά κρυολογήματα και ιώσεις.

Μην αναπνέετε απ’ το στόμα. Ο κρύος αέρας φθάνει στα πνευμόνια και θα κρυώσετε ευκολότερα.

Διαχειριστείτε τις λιγούρες.  Επιλέξτε φρούτα (φρέσκα ή αποξηραμένα), δημητριακά ολικής άλεσης, φρυγανιές ή  γκοφρέτες ρυζιού. Ακόμη κι αν υποκύψετε στον πειρασμό του γλυκού, μην παραλείπετε κάποιο γεύμα για να γλυτώσετε θερμίδες.

Κατάλληλα ρούχα. Αρκούν μία χοντρή μπλούζα και μία φανέλα. Τα  ρούχα να μην προκαλούν φαγούρα. Αποφύγετε μαλακτικά με χημικές ουσίες, που ενδεχομένως να προκαλέσουν αλλεργίες και εκζέματα.

Σωστός αερισμός. Αερίστε το σπίτι ακόμη και μέρες με χαμηλή θερμοκρασία. Η ιδανικότερη θερμοκρασία στο σπίτι είναι γύρω στους 20°C.  Ο υγραντήρας απομακρύνει την ξηρότητα.

Ντους με χλιαρό νερό. Το καυτό νερό επιτίθεται στη φυσική υγρασία και στα έλαια του δέρματος και το ξεραίνει.

  • 10
    Shares
SHARE
RELATED POSTS
Υγιής και νεανική επιδερμίδα, της Κατερίνας Παπασάββα
Η ΑΚΟΣ στην υπηρεσία του ΓΕΣ-Μνημόνιο Συνεργασίας μεταξύ του Α/ΓΕΣ Αλκιβιάδη Στεφανή και της Δρ Δέσποινας Κατσώχη
Συμβουλές διατροφής και συμπεριφοράς για τον καύσωνα από τον Ιατρικό Σύλλογο Ρόδου

Leave Your Reply

*
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.