Πόρτα στη Δωδεκάνησο

Συλλυπητήριο μήνυμα για τον Μιχάλη Παπατσή

Spread the love

Η Συμμαχία Νοτίου Αιγαίου εκφράζει σύσσωμη την οδύνη της για τον χαμό του τέως διευθυντή του Ε.Ο.Τ. Δωδεκανήσου και ιδρυτικού Στελέχους και πρώτου Προέδρου  του Οικονομικού Επιμελητηρίου Δωδεκανήσου, Μιχάλη Παπατσή.

Έναν άνθρωπο που διακρίθηκε για τους αγώνες του για την Δημοκρατική Παράταξη, από την Ένωση Κέντρου, το ΠΑΣΟΚ εως και το Κιν.Αλ.

Συμμεριζόμενοι τον πόνο της ξαφνικής αυτής απώλειας, η σκέψη όλων μας στρέφεται αυτες τις δύσκολες ώρες στους οικείους του και ιδιαίτερα στην κόρη του και ιδρυτικό μέλος της παράταξης μας,  Λίνα.

Ας είναι ελαφρύ το χώμα που θα τον σκεπάσει.

 

SHARE
RELATED POSTS
Δικαίωση για τη Νέα Αγορά Ρόδου…, του Τέρη Χατζηιωάννου (Αντιδήμαρχος Πολιτισμού)
“Τα πέντε κλειδιά” και η βασίλισσα των πωλήσεων Λένα Μαντά στη Ρόδο
Oι θέσεις της παράταξης «Συμμαχία Νοτίου Αιγαίου» για τον Τουρισμό

Leave Your Reply

*
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.