Ανοιχτή πόρτα Πόρτα στη Δωδεκάνησο Πόρτα στην Πολιτική

Προς Γιώργο Χατζημάρκο από την “Συμμαχία Νοτίου Αιγαίου”: «Ιπτάμενος και τζέντλεμαν με ιδιωτικά ελικόπτερα;»

Δελτίο τύπου από την “ΣΥΜΜΑΧΙΑ ΝΟΤΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ” με επικεφαλής τον κο Μανώλη Γλυνό. 

Επισυνάπτουμε τις διευθύνσεις των αποκαλύψεων του skyrodos.gr , του πρώτου θέματος για τον εφοπλιστή κ Ηλιόπουλο και ενδεικτικών τιμών ενοικίασης ελικοπτέρου προς επιβεβαίωση του Δελτίου Τύπου της Παράταξης μας. ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ & ΕΝΟΙΚΙΑΣΗ ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΩΝ https://www.abi.gr/el/fly-for-fun/rent-a-helicopter/

«Ιπτάμενος και τζέντλεμαν με ιδιωτικά ελικόπτερα;»

«Αν είχαν υλοποιηθεί τα υδατοδρόμια τώρα ο Καγκελάριος δεν θα πετούσε με ιδιωτικά ελικόπτερα»

 Οι αποκαλύψεις της τοπικής ενημερωτικής ιστοσελίδας για τις πτήσεις του απερχόμενου από την Περιφέρεια κ Χατζημάρκου σε Χάλκη και Τήλο επιβεβαιώνουν ότι δεν τηρούνται ούτε τα προσχήματα.

Παρά τις απέλπιδες προσπάθειες της παρέας Χατζημάρκου να καλλιεργήσουν λαϊκό προφίλ στον Καγκελάριο, δυστυχώς γι’ αυτούς τα ακριβά γούστα και η αλαζονεία της εξουσίας δεν κρύβονται.

Τι να πρωτοθυμηθεί κανείς. Τις επισκέψεις στον Πανορμίτη με ιδιωτικές θαλαμηγούς και τις χορηγούμενες φωτογραφίες από διάφορα σκάφη για να παραστήσει τον θαλασσοδαρμένο ;

Τις υπερπαραγωγές προσωπικής προβολής;

Τις πτήσεις με ελικόπτερα στις Κυκλάδες και πρόσφατα και στα Δωδεκάνησα;

Το ζήτημα βέβαια με την χρήση ιδιωτικών μέσων για την μεταφορά του Καγκελάριου κατά την προεκλογική περίοδο έχει τρία σκέλη:

1ον Το νομικό, από πλευράς δαπανών προεκλογικής εκστρατείας.

Ποιοι είναι οι χορηγοί που παράσχουν ελικόπτερα στην παρέα Χατζημάρκου; Αληθεύουν  οι δημοσιευμένες πληροφορίες για παραχώρηση από τον εφοπλιστή κ Μάριο Ηλιόπουλο του ιδιωτικού του ελικοπτέρου στις Κυκλάδες;

Πρόκειται για τον εφοπλιστή που φέρεται εμπλεκόμενος και ελεγχόμενος για ασφαλιστική απάτη ύψους 77 εκ ευρώ σύμφωνα με το Πρώτο Θέμα;

Αν όπως υποστηρίζουν σε αναρτήσεις τους, οι συνεργάτες του κ Χατζημάρκου πρόκειται για δικά τους χρήματα είναι ή όχι όπως θα έπρεπε, καταγεγραμμένες ως χορηγίες ως δαπάνες της παράταξης;

Έχουν κοπεί σχετικά παραστατικά και τι ύψους, την στιγμή που ενδεικτικά μία πτήση από Μύκονο προς Σαντορίνη κοστίζει 2000 ευρώ και από Αθήνα προς Πάτμο 4800.

2ον Το πολιτικό, διότι ο Καγκελάριος απέτυχε να βελτιώσει έστω στοιχειωδώς τις ακτοπλοϊκές και αεροπορικές συγκοινωνίες των νησιών. Από ότι φαίνεται δεν τον ενδιέφερε ιδιαίτερα αφού ο ίδιος ως V.I.P. και μιμούμενος τον φίλο του Πάνο Καμμένο, έχει τις γνωριμίες και την οικονομική ευχέρεια να χρησιμοποιεί ελικόπτερα.

Το κύριο βεβαία πολιτικό ερώτημα που ανακύπτει είναι ένα. Αν δεν είχε καπελώσει τα Δημοτικά Λιμενικά Ταμεία και είχαν υλοποιηθεί τα υδατοδρόμια όπως στο Δήμο Πάτμου,  θα ταξίδευε με πανάκριβα ελικόπτερα ή με φθηνά υδροπλάνα της γραμμής;

Η κραυγαλέα αποτυχία της απερχόμενης περιφερειακής αρχής να υλοποιήσει τα υδατοδρόμια επί πέντε χρόνια αποδεικνύει το προφανές. Το περιβόητο πρόγραμμα Κ2 ήταν μία πολιτική Καιροσκοπική-Κοροϊδία για να υποκλέψουν την ψήφο των Δωδεκανήσιων και Κυκλαδιτών.

3ον Το ηθικό. Μπορεί ένας υποψήφιος περιφερειάρχης να περιφέρεται πάνω από τα κεφάλια των νησιωτών παριστάνοντας τον ιπτάμενο και τζέντελμαν ενώ την ίδια ώρα επικοινωνιακά προβάλει φωτογραφίες του ως ταπεινός υπηρέτης του λαού που φορώντας ποδιές  σερβίρει πολίτες και τηγανίζει πατάτες;

Ο Λαός της Περιφέρειας και όχι εμείς κ Χατζημάρκο απαιτεί απαντήσεις.

 


Το άρθρο απηχεί τις απόψεις του συντάκτη του.
The article expresses the views of the author iPorta.gr

Βιβλίο: ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΗ ΣΕ ΔΕΚΑ ΠΡΑΞΕΙΣ”, ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΦΙΛΝΤΙΣΙ

SHARE
RELATED POSTS
Γιώργος Αρκουλής
Όλο και λιγοστεύει το χαμόγελο…, του Γιώργου Αρκουλή
Σέντραλ Παρκ και Πάρνηθος γωνία, της Ματίνας Ράπτη-Μιληλή
Επιθεωρήσεις ευτελούς περιεχομένου, της Ελένης Καλέση

Leave Your Reply

*
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.