Πόρτα στη Δωδεκάνησο Πόρτα στην Πολιτική

Κε Καμπουράκη, αγνοείτε ακόμη και τα βασικά για το λιμενικό ταμείο- Απάντηση από τον πλέον αρμόδιο στον υποψήφιο Δήμαρχο Ρόδου Α.Καμπουράκη

Αγνοείτε τα βασικά για τη λειτουργία και τις αρμοδιότητες του φορέα διοίκησης του οποίου τυγχάνω πρόεδρος .

Απάντηση του Προέδρου του Δ.Σ. του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Νότιας Δωδεκανήσου Μιχάλη Χριστοδούλου στον Αντώνη Καμπουράκη

Κύριε Καμπουράκη,

Η υποψηφιότητά σας για τη θέση του Δημάρχου Ρόδου αποδεικνύει το ενδιαφέρον σας  να συμμετέχετε ενεργά και άμεσα πλέον στον πρώτο βαθμό αυτοδιοίκησης. Από τις πρώτες κιόλας δηλώσεις του, ο κάθε υποψήφιος Δήμαρχος αφήνει το δείγμα των πολιτικών προθέσεών του αλλά και το γνωστικό υπόβαθρό του σε θέματα λειτουργίας και αρμοδιότητας των φορέων της τοπικής αυτοδιοίκησης. Και φυσικά κρίνεται από το σύνολο της τοπικής κοινωνίας.

Όλα τα παραπάνω αναφέρω με αφορμή τις πρόσφατες δηλώσεις σας που δημοσιεύτηκαν στον τοπικό τύπο και αφορούν τον προβληματισμό σας για τον θαλάσσιο τουρισμό  της Ρόδου , την καταλληλότητα των υποδομών των λιμανιών μας και τον τρόπο αντιμετώπισής τους από το Λιμενικό Ταμείο.

Από την πρώτη ανάγνωση των δηλώσεών σας διαφαίνεται η ελλιπής ενημέρωσή σας και ότι αγνοείτε τα βασικά για τη λειτουργία και τις αρμοδιότητες του φορέα διοίκησης του οποίου τυγχάνω πρόεδρος την τελευταία τετραετία.

Να σας ενημερώσω λοιπόν κατ΄αρχάς ότι ονομάζεται Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο Νότιας Δωδεκανήσου, το οποίο έχει αρμοδιότητα για τα λιμάνια εκτός της νήσου Ρόδου και των νήσων Τήλου, Σύμης, Χάλκης, Καρπάθου, Κάσου και Καστελλορίζου – συνολικά εικοσιπέντε -και διοικείται από διοικητικό συμβούλιο που απαρτίζεται από αιρετούς εκπροσώπους όλων των νησιών αρμοδιότητας και από τον Λιμενάρχη Ρόδου και όχι από τον εκπρόσωπο του Δήμου Ρόδου όπως αναφέρετε.

Πριν από δεκαετίες  μέχρι σήμερα ο Τουριστικός Λιμένας Ρόδου έχει  εξελιχθεί με υποδομές και εγκαταστάσεις ικανές να ανταποκριθούν στις σύγχρονες ανάγκες του θαλάσσιου τουρισμού. Τα έργα που έχουν γίνει στα λιμάνια έχουν αναβαθμίσει σημαντικά τη λειτουργικότητά τους, ενώ η εγκατάσταση των νέων συστημάτων ασφαλείας  θα λειτουργήσει καθοριστικά στην προσέλκυση εταιρειών κρουαζιέρας, που δίνουν μεγάλη προτεραιότητα στα ζητήματα ασφαλείας. Προφανώς η προηγούμενη επίσκεψή σας στο Λιμάνι ήταν  προ δεκαετιών, όπως αναφέρετε, και για το λόγο αυτό αγνοείτε τα στοιχειώδη για τον τρόπο λειτουργίας του , για τον εκσυγχρονισμό του και την εξέλιξή του, πού έγιναν στο μεσοδιάστημα των επισκέψεών σας.

Το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο, είναι ένας υγιέστατος φορέας με αποθεματικό τεσσάρων εκατομμυρίων ευρώ, όσο και το ύψος των έργων που έχουν προγραμματιστεί , εκτός από τις μελέτες για να διεκδικήσουμε χρηματοδοτήσεις από τα διάφορα χρηματοδοτούμενα προγράμματα. Ολοκληρώσαμε μεγάλα έργα όπως το λιμάνι της Σύμης και το εγκαινιάσαμε με την παρουσία του Προέδρου της Δημοκρατίας.
Προχωρήσαμε στην ανάπλαση του λιμανιού της Ακαντιάς που είναι πιο φιλικό και εύχρηστο. Αξιοποιήσαμε το καρνάγιο-καναμάτ, ενώ για την ολοκλήρωση της αξιοποίησής του επίκειται η δημοπράτηση του έργου, με διεθνή πλειοδοτικό διαγωνισμό . Εξίσου σημαντικό είναι το έργο του ξύλινου πεζόδρομου,-ποδηλατοδρόμου, το οποίο ξεκινά άμεσα.

Όλα τα παραπάνω αποτελούν και αποδεικνύουν, τις υπεύθυνες θέσεις και την συνεπή πορεία του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Νότιας Δωδεκανήσου και κατ’ επέκταση   της παρούσας δημοτικής αρχής.

Για την πορεία της κρουαζιέρας θα έπρεπε κατ΄αρχάς το ενδιαφέρον σας να εκκινήσει αφού πρώτα ενημερωθείτε για την διεθνή προβληματική πορεία της και τη δραστηριοποίησή της  γενικά στην λεκάνη της Ανατολικής Μεσογείου, ώστε η εστίαση στην κίνησή της μόνο για το λιμάνι  της Ρόδου να μη θεωρηθεί σκόπιμη και στα πλαίσια εξυπηρέτησης του προεκλογικού σας σχεδιασμού, άλλωστε αυτά οφείλατε να τα γνωρίζετε με την ιδιότητά σας στην Ένωση ξενοδόχων και μέλος του ΠΟΞ και του ΕΟΤ.

Εν κατακλείδι, ως νωχελικές , μοιρολατρικές και  μίζερες  δύνανται να θεωρηθούν μόνο οι σχετικές δηλώσεις σας , ενώ συμβουλευτικά σας αναφέρω ότι  αν επιθυμείτε ευθείες βολές με ουσιαστικό περιεχόμενο οφείλετε προηγουμένως να ενημερώνεστε και όχι αβίαστα  και αβασάνιστα να τοποθετείστε επί θεμάτων που αφορούν τη στρατηγική για την  εξέλιξη και την πρόοδο του τόπου μας.

 Ο Πρόεδρος του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Νότιας Δωδεκανήσου

Μιχάλης Χριστοδούλου

Προηγήθηκε:

Αντώνης Καμπουράκης: «Το Λιμάνι της Ρόδου,

κάποτε Σύμβολο της Δύναμής της, σήμερα μας ντροπιάζει.»

 Από το λιμάνι της Ρόδου, που επισκέφθηκε σήμερα ο υποψήφιος Δήμαρχος Ρόδου Αντώνης Καμπουράκης, δήλωσε τα εξής:

 Πριν από δεκαετίες, τα πλοία της ακτοπλοΐας και της κρουαζιέρας που ελλιμενίζονταν σε αυτό το λιμάνι, ήταν μεταξύ 70 και 100 μέτρων και μερικών εκατοντάδων επιβατών.

Έφερναν πολύτιμους επισκέπτες στο νησί μας.

Δούλευαν τα μαγαζιά, οι πράκτορες, οι ξεναγοί, τα εστιατόρια, τα ταξί, η αγορά, οι εργαζόμενοι, η κοινωνία. Ήταν κατάμεστοι οι αρχαιολογικοί χώροι.

Έβγαζε ψωμί ο κόσμος. Και η Ρόδος διαφήμιζε το καλύτερο της πρόσωπο, στους επόμενους τουρίστες της.

Σήμερα, σαν να ήταν χθες, το λιμάνι παραμένει ακριβώς το ίδιο. Τα καράβια όμως μεγάλωσαν, έγιναν των διακοσίων και τριακοσίων μέτρων. Με χιλιάδες επιβάτες, μεγάλης αγοραστικής δύναμης και υψηλών προσδοκιών.

Οι εταιρείες κρουαζιέρας έρχονται και ξανάρχονται, συζητούν τις ανάγκες τους, προτείνουν απαραίτητα έργα, συναντιούνται με τους αρμόδιους του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου, που είναι ο διαχειριστής του λιμανιού μας και του οποίου ηγείται ο εκπρόσωπος του Δήμου μας, οι οποίοι βγάζουν φωτογραφίες και … ανακοινώνουν ότι θα πάνε και σε …Συνέδρια, για να προσελκύσουν τάχα έτσι ποιοτικούς επισκέπτες στο νησί. Την αξιοποίηση των οποίων η σημερινή κατάστασή του, δεν μπορεί να υποστηρίξει.

Διαχειρίζεται νωχελικά και μοιρολατρικά το παρόν. Διαχειρίζεται χωρίς όραμα, την σημερινή μιζέρια της 7ης μόλις θέσης στην Ελλάδα. Παρακολουθεί ατάραχα την συνεχή απώλεια μεριδίου αγοράς, την κάθετη πτώση.

340 αφίξεις κ/ζ το 2015, 299 το 2016, 248 το 2017, 210 αφίξεις κ/ζ το 2018. Από 342.063 επιβάτες το 2015, πέσαμε στους 237.808 το 2018. Και ο κατήφορος συνεχίζεται.

Όμως στη Ρόδο μας δεν αξίζει η 7η θέση στην Ελλάδα. Δεν μας αξίζει η διαχείριση της μιζέριας.

Αυτή την πορεία παρακμής θα την αντιστρέψουμε.

Με Δύναμη και σχέδιο για τη Ρόδο μπορούμε να το πετύχουμε».

 

 


Το άρθρο απηχεί τις απόψεις του συντάκτη του.
The article expresses the views of the author iPorta.gr

Βιβλίο: ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΗ ΣΕ ΔΕΚΑ ΠΡΑΞΕΙΣ”, ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΦΙΛΝΤΙΣΙ

SHARE
RELATED POSTS
Ο νέος περιφερειακός Αστυνομικός Διευθυντής Νοτίου Αιγαίου στο Δήμαρχο Ρόδου
Κώστας Αρβανίτης: Ξεχάσατε να το υποβάλετε, κ.Μηταράκη; “Δεν έχουμε λάβει αίτημα της Ελλάδας για μετεγκαταστάσεις” λέει η κ.Γιόχανσον
1557482_10151909930297844_2092844726_n.jpg
Δαιμόνιον Πτολίεθρον, του Μανώλη Δημελλά

Leave Your Reply

*
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.