Πόρτα στα πολιτιστικά

Βιβλίο για όργια σε μοναστήρι προκαλεί σοκ στη Χάλκη – Τι λέει και ποιοι θίχτηκαν

Spread the love

Συγκεκριμένα, στις σελίδες 187-188 γράφει: «….Ανέβηκα με την Σάλλυ, ο Φίλ δεν ενδιαφερόταν καθόλου για το όλο θέμα. Καθίσαμε σε μια ταράτσα, έχοντας τα κελιά πίσω μας, παρατηρώντας τη θέα κάτω. Η αυλή ήταν φωτισμένη λαμπερά με φώτα που κρέμονταν από το κεντρικό αρχαίο κυπαρίσσι. Ό ιερέας τελούσε την λειτουργία, η εικόνα περιφέρθηκε τριγύρω για να φιλήσουν οι πιστοί και ο άρτος ευλογήθηκε. Όμως, κάτι συνέβαινε στο κελί πίσω μας, το οποίο μας τράβηξε την προσοχή και μας απέσπασε από την θρησκευτική τελετή από κάτω. Αν και ήμασταν γυναίκες του κόσμου όντως, η Σάλλυ κι εγώ, μάλλον σοκαριστήκαμε όταν συνειδητοποιήσαμε τι συνέβαινε την ίδια ώρα που ο παπάς έψαλλε τις ευλογίες του.

Όμως δεν μπορούσαμε να κάνουμε λάθος για το γεγονός ότι μέσα στο κελί είχε δυο κορίτσια τα οποία προσκαλούσαν μια σειρά από νεαρούς άνδρες μέσα στο δωμάτιο, φαινόταν για στοματικό σεξ, κι αυτό τονίσθηκε όταν το ένα από το κορίτσια εμφανίστηκε σύντομα, σκουπίζοντας το στόμα της επιδεικτικά, ενώ ο προηγούμενος (τελευταίος) πελάτης της απομακρύνθηκε, προσαρμόζοντας χωρίς συστολή, τα γεννητικά του όργανα στο παντελόνι του. Φάνηκε ότι οι κόρες του επιστάτη του Μοναστηριού είχαν χρησιμοποιηθεί από τον πατέρα τους από την πρώιμη ηλικία και επομένως δεν σκέφτηκαν τίποτα παρά να βοηθήσουν στην εκτόνωση της σεξουαλικής έντασης των νεαρών, όμως σε ώρα ανάρμοστη. Θα μπορούσαμε να πούμε άτι άφησε μόνο μια άσχημη γεύση στο στόμα!.»

Το συγκεκριμένο απόσπασμα προκάλεσε την αντίδραση οκτώ κατοίκων του νησιού οι οποίοι, όπως γράφει η Δημοκρατική, με αγωγή που υπέβαλαν ενώπιον του Μονομελούς Πρωτοδικείου Ρόδου ζητούν χρηματική αποζημίωση συνολικού ύψους 800.000 ευρώ (από 100.000 ευρώ έκαστος) για βλάβες που υπέστησαν. Με την ίδια αγωγή ζητούν να απειληθεί κατά της εναγόμενης προσωπική κράτηση διάρκειας ενός έτους, ως μέσο αναγκαστικής εκτέλεσης της εκδοθησομένης απόφασης, να κηρυχθεί η απόφαση προσωρινώς εκτελεστή και να καταδικαστεί η εναγόμενη στην δικαστική τους δαπάνη.

Η ίδια η συγγραφέας υπεραμύνεται της αθωότητας της. Διατείνεται ότι το έτος 2008, καθώς κατοικούσε μόνιμα στο νησί, έγραψε ένα βιβλίο, που εκδόθηκε τον Νοέμβριο του 2008, στο οποίο αναφέρονται φανταστικά περιστατικά που εμπνεύστηκε από τις εντυπώσεις ή εμπειρίες που συνδέονται με την πρώιμη περίοδο της ζωής της στην Ελλάδα.

Υποστηρίζει ότι τα αναφερόμενα στο βιβλίο της φανταστικά περιστατικά επικεντρώνονται σε 3 φανταστικούς τόπους οι οποίοι αναφέρονται με φανταστικές ονομασίες και δεν αποκαλύπτεται ποιος τόπος είναι ο καθένας.

Αμέσως μόλις ανέθεσε στην εκδοτική εταιρεία να προβεί στη έκδοση του βιβλίου της, προέβη σε αναθεώρηση του, κατά την οποίαν διαπίστωσε ότι το συγκεκριμένο μέρος του βιβλίου, ήτοι η δεύτερη παράγραφος της σελίδας 187, όπως αυτή συνεχίζεται στη σελίδα 188, θα μπορούσε να παρερμηνευτεί από κάποιους αναγνώστες και προέβη με διορθωτικό υγρό στη διόρθωση της 10ης γραμμής της πρώτης παραγράφου της σελίδας 188 του βιβλίου, σε όλα τα βιβλία που είχε στην κατοχή της, αφαιρώντας την ιδιότητα των αναφερόμενων στο συγκεκριμένο μέρος του βιβλίου, γυναικών ως θυγατέρων του επιστάτη του μοναστηριού.

SHARE
RELATED POSTS
“Ο Δράκος της Ρόδου” στο Καστέλο υπό την Παιδική Χορωδία Rosarte της Ρόζης Μαστροσάββα
Χριστουγεννιάτικο Χωριό στο Ροδίνι – Ρόδος 2013-14
17270032_10208638637872373_253125649_n.jpg
Νίκος Φλώρος: για πρώτη φορά Έλληνας δημιουργός στο Κρατικό Μουσείο Μόσχας “Tsaritsyno”[φωτογραφικό υλικό]

Leave Your Reply

*
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.