Το σχόλιο της ημέρας

Το σχόλιο της ημέρας, του Αλέξανδρου Μπέμπη

Spread the love

 

Αλέξανδρος Μπέμπης 

 

 

 

Αποχρέμψεις και ερυγαί.

 

Κατάπτυστη η δήλωση του Ευρωπαίου αξιωματούχου κ.Γιερούν Ντάισεμπλουμ σε βάρος χώρας μέλους της Ε.Ε.

Δεν ήταν η πρώτη φορά στο πρόσφατο παρελθόν.

Δεν είναι αυτή η Ε.Ε.που προσδοκούσαμε και ονειρευόμασταν.

Αν συνεχίσει έτσι,θα φτάσει στο σημείο να μη τρώγεται με τίποτε.

Ή αν τρώγεται,θα φύγει το ”ονει” και θα απομείνουν αι ερυγαί.

 

SHARE
RELATED POSTS
Από τον γνωστό στον άγνωστο, της Τζίνας Δαβιλά
12314047_910358192345781_6291782682413356841_n.jpg
ΕΛΤΑ: Το πρώτο γράμμα για τον Άγιο Βασίλη
Η Εύα κι αν ακόμη αμάρτησε…, του Δημήτρη Κατσούλα

Leave Your Reply

*
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.