Πόρτα στη Δωδεκάνησο

SOS εκπέμπει το Νοσοκομείο Ρόδου για αίμα ομάδας”Ο rhesus αρνητικό”

Spread the love

 

ΕΠΕΙΓΟΥΣΑ  ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

 

Λόγω αυξημένων αναγκών και μείωση των αποθεμάτων αίματος σε Ο rhesus αρνητικό, παρακαλούμε τους εθελοντές αιμοδότες να συνεχίσουν να προσφέρουν το δώρο ζωής προς τους συνανθρώπους μας, οι οποίοι το έχουν ανάγκη ιδιαίτερα την περίοδο που βιώνουμε.

Σας υπενθυμίζουμε ότι οι αιμοληψίες πραγματοποιούνται στο κτίριο του παλαιού Ελληνικού Προξενείου, επί της οδού Ιωάννη Καζούλη.

Το πρόγραμμα για τις επόμενες ημέρες έχει διαμορφωθεί ως εξής:

Την Μ. Τετάρτη και την Μ. Πέμπτη από τις 8:30 έως τις 14:00

Την Μ. Παρασκευή και το Μ. Σάββατο από τις 9:00 έως 13:00.

Την Δευτέρα του Πάσχα  από τις 9:00 έως τις 13:00.

Από την Τρίτη του Πάσχα το πρόγραμμα ισχύει κανονικά δηλαδή:

Δευτέρα, Τετάρτη και Παρασκευή από τις 8:30 έως τις 14:00

Τρίτη και Πέμπτη από τις 9:00 έως τις 17:00

Σάββατο και Κυριακή από τις 10:00 έως τις 13:00

Ο ΔΙΟΙΚΗΤΗΣ

ΡΟΥΜΑΝΗΣ ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ

SHARE
RELATED POSTS
Oι θέσεις της παράταξης «Συμμαχία Νοτίου Αιγαίου» για τον Τουρισμό
Συμμαχία Νοτίου Αιγαίου: Συναίνεση σε έγκλημα κατά του περιβάλλοντος δεν δίνουμε
fccaf35e-f616-4381-ad94-1aa0c51afc9b.jpg
Ρεκόρ συμμετοχών στον 3ο Διεθνή Μαραθώνιο της Ρόδου! Φωτογραφικό υλικό

Leave Your Reply

*
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.