Ανοιχτή πόρτα

Να αποσύρουμε τον Ζορμπά και να “δουλέψουμε” το Brandname Ελλάδα, του Πήτερ Οικονομίδη [Σύμβουλος Marketing]

economides.png

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

economides.png

 

“Να αποσύρουμε τον Ζορμπά, όχι να τον καταργήσουμε, και να βάλουμε μπροστά το brand name Ελλάδα. Η αυτοεκτίμηση θα πρέπει να ενισχυθεί στην Ελλάδα. Σαν τον άνδρα που χωρίς αυτοεκτίμηση δεν μπορεί να κερδίσει μια γυναίκα. Δεν κερδίζει πάντα ο πιο όμορφος αλλά αυτός που πιστεύει ότι θα το κάνει. Θα πρέπει να πουλήσουμε εντός το brand Ελλάδα και μετά στο εξωτερικό ως τουριστικό προϊόν. Δεν μπορούμε καλοί Γερμανοί, αλλά μπορούμε να γίνουμε συναρπαστικοί Έλληνες. Το μόνο υγιές σύνθημα είναι το “Γίνεται”. Το μόνο. ” 

 

Πήτερ Οικονομίδης-Διαφημιστής- Σύμβουλος Marketing 

 

“Η απαισιοδοξία στοιχίζει φθηνότερα απ’ό,τι η αισιοδοξία. Για πόσο ακόμα θα κλαίμε πάνω από το χυμένο γάλα; Εκτός αν έχουμε συμβιβαστεί με την ιδέα ότι θα γεράσουμε σε μια χώρα που θα μουντζουρώνει διαρκώς τον εαυτό της”.

 

[Σταύρος Θεοδωράκης, “Πρωταγωνιστές” στο Mega 11-3-2012]

 

 

{youtube}qXeuwW-g-F8{/youtube}


Το άρθρο απηχεί τις απόψεις του συντάκτη του.
The article expresses the views of the author iPorta.gr

Βιβλίο: ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΗ ΣΕ ΔΕΚΑ ΠΡΑΞΕΙΣ”, ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΦΙΛΝΤΙΣΙ

SHARE
RELATED POSTS
Άγιος Ευστράτιος: η κουκκίδα του Βορείου Αιγαίου που λέει “Μολών Λαβέ” και ο Νέος Διοικητής της 95 ΑΔΤΕ
Το αντίο, του Γιώργου Χατζηδιάκου
Ένας «Μπωντλαίρ» πλάι στις γκαζόζες…, του Γιώργου Αρκουλή

Leave Your Reply

*
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.