Υγεία

Η διατροφή κλειδί σωστής ανάπτυξης, της Δρ Δέσποινας Κατσώχη

Δρ Δέσποινα Κατσώχη

Αν από μικροί υιοθετήσουμε σωστό κώδικα διατροφικής συμπεριφοράς, ως ενήλικες θα έχουμε ενισχυμένο ανοσοποιητικό σύστημα και καλή υγεία.

Η σωστή διατροφή δεν είναι κανόνες και «πρέπει». Το παράδειγμα πρέπει να δίνουν οι γονείς ακολουθώντας και οι ίδιοι μία ισορροπημένη διατροφή με όλες τις ομάδες τροφών στη σωστή αναλογία.

Οι εργαζόμενες πρέπει ως μητέρες να βρίσκουν το χρόνο για να προσφέρουν στα παιδιά τους μαγειρεμένο φαγητό.

Η παιδική παχυσαρκία κάνει θραύση στην εποχή μας και ένας από τους βασικούς παράγοντες που την προκαλεί είναι η κακή ποιότητα του φαγητού που καταναλώνουν τα παιδιά και μάλιστα σε ακανόνιστο ωράριο.

Το παιδί πρέπει να ακολουθεί καθημερινά συγκεκριμένο πρόγραμμα γιατί αυτό το βοηθά να αισθάνεται ασφάλεια, ισορροπία και κατ’ επέκταση κάνει καλό στην υγεία του.

Σημαντικό είναι και το δεκατιανό.

Όχι στο έτοιμο φαγητό και στα σνακ. Ετοιμάστε σε ελάχιστο χρόνο ένα σπιτικό σάντουιτς και βάλτε το στην σχολική τσάντα μαζί με ένα φρούτο.

Τέλος, μην χρησιμοποιείτε το φαγητό ως μέσο επιβράβευσης ή τιμωρίας ούτε και να απαγορεύετε δια ροπάλου κάποιες κατηγορίες τροφών αν θεωρείται ότι είναι παχυντικές. Τα πάντα έχουν τη θέση στο τραπέζι σας, στη σωστή δόση.

 


Το άρθρο απηχεί τις απόψεις του συντάκτη του.
The article expresses the views of the author iPorta.gr

Βιβλίο: ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΗ ΣΕ ΔΕΚΑ ΠΡΑΞΕΙΣ”, ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΦΙΛΝΤΙΣΙ

SHARE
RELATED POSTS
H ζάχαρη είναι εχθρός!, της Δρ Δέσποινας Κατσώχη
Ενυδάτωση μυστικό ευζωίας, της Δρ Δέσποινας Κατσώχη
Μέλι το θαυματουργό, της Δρ Δέσποινας Κατσώχη

Leave Your Reply

*
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.