Πόρτα - Η Αλεξάνδρα και οι άλλοι

Ποιος ήταν ο Αδόλφος Χίτλερ; “Ταύρος εν υαλοπωλείω”, της Αλεξάνδρας Καρακοπούλου

Spread the love

Αλεξάνδρα Καρακοπούλου

 

Αναμενόμενη η πορεία του στη γη; Ήταν το κλίμα στραβό, το΄φαγε και ο γάϊδαρος; Όπως και να’χει προβλημάτισε, συγκλόνισε, δίχασε, λατρεύτηκε, μισήθηκε θανάσιμα και αποτέλεσε πεδίον διερεύνησης πολλών από εκείνους που φλέρταραν με την εξουσία σε λογικό ή παράλογο βαθμό.

Αδόλφος Χίτλερ: «Ταύρος εν υαλοπωλείω»

Ημερομηνία Γέννησης: 20.04.1889 στο Μπράουναου άμ Ίν, Αυστρία

Ένα όνομα, μια ιστορία, μια ηγετική προσωπικότητα, ένας τρομερά αντιφατικός και εκκεντρικός χαρακτήρας, ένας δικτάτορας, ένας άνθρωπος.

Γεννημένος με τον ήλιο να δύει σιγά σιγά στο πιο «γήινο» ζώδιο του ζωδιακού κύκλου, τον Ταύρο, σε μια κωμόπολη της Αυστρίας, όχι και τόσο σημαντική, δεν θα φανταζόταν κανείς τι θα γινόταν, όταν μεγαλώσει… Το μεγαλύτερο στοίχημα του εαυτού του ήταν ο ίδιος του ο εαυτός.

Η όψη της Σελήνης στο ζώδιο του Αιγόκερου τον έκαναν να μοιάζει σοβαρός από παιδί. Ο μικρός Αδόλφος ήταν ένας «μικρός μεγάλος». Προσεκτικός και φιλόδοξος αναλάμβανε παραπάνω καθήκοντα από ότι άρμοζε. Χρειαζόταν την προσοχή και την επιβράβευση των γύρω του. Η κλασική αθώα παιδικότητα δεν ήταν κάτι που τον χαρακτήριζε. Αν λάβουμε υπόψιν μας και στοιχεία από την αυτοβιογραφία του μέσα από το βιβλίο του «ο Αγών μου», τότε θα καταλάβουμε περισσότερα για την εξέλιξη αυτού του «προβληματικού» παιδιού. Ο πατέρας του, Αλοίσιος, ήταν ένας αυταρχικός, οξύθυμος και δύστροπος χαρακτήρας που ασκούσε βια στον μικρό Αδόλφο συνεχώς. Δεν είναι τυχαίο το γεγονός πως ο Χίτλερ μεγαλώνοντας έλεγε και ξανάλεγε απευθυνόμενος στους πολιτικούς του αντιπάλους πως «ποτέ δεν κάνει να μάθουν για τις ρίζες μου και για την οικογένειά μου». Με απλά ελληνικά «ήταν που ήταν στραβό το κλίμα… το έφαγε και ο γάιδαρος»!

Το μάθημα που έπρεπε να ολοκληρώσει σαν έφηβος ήταν να δείχνει τα συναισθήματά του ανοιχτά και να εξωτερικεύει τις ανάγκες του, κάτι που τελικά δεν κατάφερε ποτέ… Ο εσωτερικός του πόλεμος μεταξύ πνεύματος και ψυχής τα έκανε όλα πιο δύσκολα. Ο πλανήτης Αρης, σύμμαχος και κυρίαρχος του πολέμου, βρισκόταν στο εξίσου «πολεμικό» ζώδιο του Ταύρου. Ο τρόπος που μαχόταν ήταν ενεργητικός, ασκώντας ολοένα και μεγαλύτερες πιέσεις στους εχθρούς καταλήγοντας σε ακραίες αποφάσεις. Τα θρυλικά του ξεσπάσματα ήταν η μοναδική ευκαιρία να βγάλει όλο αυτό το μένος που κουβαλούσε μέσα του από τα παιδικά του χρόνια. Ο πλανήτης της επικοινωνίας, Ερμής, έκανε έντονη την παρουσία του στο ζώδιο του Κριού, και έδινε έμφαση στον έντονο τρόπο έκφρασής του. Οι διάσημοι λόγοι του μπροστά από χιλιάδες κόσμο ήταν για τους οπαδούς του κινητήρια δύναμη. Με γνώμονα το ζώδιο του Ζυγού, σαν Ωροσκόπο, είχε την γοητεία των λέξεων με το μέρος του. Οι τρόποι του, διπλωματικοί εκεί που ήθελε. Η αισθητική του ανεπτυγμένη. Παρ’όλα αυτά, το γεγονός πως προσπάθησε ανεπιτυχώς δυο φορές να γίνει δεκτός στην Ακαδημία Καλών Τεχνὠν της Βιέννης, ήταν κάτι που του στοίχισε πολύ. Η αυστηρή σχολή τού ανακοίνωσε με βιεννέζικο παγωμένο τρόπο πως δεν έχει το παραμικρό ταλέντο. Την αντίδρασή του έμελε να νοιώσουν οι υποταγμένοι λαοί μέσα από την ασύδοτη λεηλασία έργων τέχνης.

Βέβαια δεν γίνεται να μην αναφέρω σε αυτό το σημείο και την «άλλη» όψη του νομίσματος… Τα «κτηριακά» μεγαλουργήματα που κατασκευάστηκαν υπό την επίβλεψή του, αποτελούν μέχρι και σήμερα παράδειγμα αρχιτεκτονικής τελειότητας. Ο Διας βρισκόταν στον Οίκο της Δημοσιότητας. Ο 10ος Οίκος θα επιβεβαίωνε την απόλυτη επιτυχία στα επαγγελματικά και τα χαρακτηριστικά ενός αρχηγού, ενός ηγέτη. Ο πλανήτης Ουρανός, γνωστός για τις εξελικτικές του επιδράσεις, έδινε ήδη το πρόσταγμα για αλλαγές στο πολιτικό, θρησκευτικό και κοινωνικό στερέωμα. Τα δυναμικά του χαρακτηριστικά φαίνονταν ήδη και βάσει των πλανητικών του όψεων, με τον Αρη, την Αφροδίτη και τον Ηλιο να κάνουν «παρέα» στον 7ο Οίκο, το σπίτι της συντροφικότητας, των διαπροσωπικών και μη σχέσεων, βασικό του θέμα θα ήταν η ανάπτυξη του Εγώ του και της πραγματικής ελευθερίας μέσα από αυτό και τις ανθρώπινες σχέσεις.

Μπορεί να έδειχνε ανεξάρτητος και να αγαπούσε όσο τίποτε άλλο την ελευθερία, να ένοιωθε δυστυχισμένος, μόνος και μισητός από τις γυναίκες, όμως στην πραγματικότητα, ήταν ένας άνθρωπος που αποζητούσε την συντροφικότητα και πίστευε βαθιά στον γάμο. Παρόλο που έλεγε και ξανάλεγε πως δεν θα παντρευτεί ποτέ, εφόσον είναι «παντρεμένος» με την Γερμανία, πίστευε στην τέλεια σχέση και μέσα στο πρόσωπο της Εύας Μπράουν (η οποία ήταν 23 χρόνια μικρότερή του) έβλεπε τον άνθρωπο που θα τον συντρόφευε παντού και για πάντα.

Μετά από μια απόπειρα αυτοκτονίας της Εύας, αρκετά «πηγαινέλα» και των δυο, ομηρικούς τσακωμούς, μυστικές συναντήσεις και κάμποσα άλλα δράματα, την παντρεύτηκε στις 29 Απριλίου του 1945 στο Βερολίνο, μες την νύχτα με κουμπάρους τον Γιόζεφ Γκόμπελς και Μάρτιν Μπόρμαν, δύο «εξέχουσες» στρατιωτικές προσωπικότητες των Ναζί. Ο «σκοτεινός» πλανήτης Πλούτωνας μέσα από το ζώδιο των Διδύμων στον 8ο Οίκο, σπίτι της αποκάλυψης, χάρισε στον Αδόλφο μια τόσο ιδιαίτερη ακτινοβολία, που δεν ήξερε κανείς τελικά αν είχε τον ίδιο τον Διάβολο απέναντί του. Οι προθέσεις του και το πάθος του τον προέτρεπαν να ασχοληθεί με ότι πιο «μαύρο», άσχημο και απάνθρωπο σε σχέση με τον άνθρωπο. Ηταν σχεδόν εθισμένος, μέσα από προσωπική του ανικανότητα και ανασφάλεια, να διεγείρεται από τον σωματικό πόνο των θυμάτων του.

Ο πλανήτης του μαθήματος ζωής, Κρόνος, στο ζώδιο του Λέων, τόνιζε για άλλη μια φορά τους φόβους του. Ο Αδόλφος Χίτλερ φοβόταν την απόρριψη. Δεν ήθελε να είναι ασήμαντος, αλλά φοβόταν συνάμα τα πλήθη και την εξουσία. Ακρότητες. Ο πλανήτης των μεταλλάξεων, Ποσειδώνας, στον 8ο οίκο, του υποδείκνυε ήδη τον εσωτερικό του εξαναγκασμό μέσα από έντονα ερωτηματικά ζωής και θανάτου. Διχασμός, πνευματικότητα, θάνατος, εθισμός, νευρικός κλονισμός, τρέλα. Ο θάνατός του προμηνύονταν συναρπαστικός και τρομακτικός, όπως όλων αυτών που θυσιάστηκαν κατά την διάρκεια της παράλογης λογικής του. Αφού παντρεύτηκε την Εύα, την επόμενη μέρα, στις 30 Απριλίου του 1945, θα έβαζαν τέλος στην ζωή τους, μαζί. Η Εύα, πρώτη με υδροκυάνιο και ακολουθώντας ο Αδόλφος βάζοντας ένα πιστόλι στο στόμα του. Η αγάπη θα μας έδειχνε με αυτό τον τρόπο το πιο σκοτεινό της πρόσωπο. Μέσα στο υπόγειο καταφύγιο, μεταξύ λογικής και τρέλας, όπως ο Ρωμαίος και η Ιουλιέτα, θα έδιναν ραντεβού στην αιωνιότητα.

Αλοίσιος Χίτλερ
Χίτλερ και Μπράουν
SHARE
RELATED POSTS
Αντζελίνα Τζολί: η Σύγχρονη Αμαζόνα, της Αλεξάνδρας Καρακοπούλου-Τσίσσερ
Μέρυλιν Μονρόε: μια γατούλα σε ροζ δωμάτιο;, της Αλεξάνδρας Καρακοπούλου
Ελίζαμπεθ Τέιλορ: Γεννημένη Σταρ, της Αλεξάνδρας Καρακοπούλου-Τσίσσερ

Leave Your Reply

*
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.