Υγεία

Η Δρ. Δέσποινα Κατσώχη στην εκπομπή “Υγεία πάνω απ’ όλα” – video

Spread the love

Η Δρ. Δέσποινα Κατσώχη, ογκολόγος/ακτινοθεραπευτής, βρέθηκε καλεσμένη στην εκπομπή του Antenna “Υγεία πάνω απ’ όλα” και συνομίλησε με τη Φωτεινή Γεωργίου για τα οφέλη της ακτινοθεραπείας στην αντιμετώπιση του καρκίνου

SHARE
RELATED POSTS
Τροφές για δροσερή αναπνοή, της Δρ Δέσποινας Κατσώχη
Δωρεά έργων της Δρος Δέσποινας Κατσώχη στο Αντικαρκινικό Νοσοκομείο Μεταξά
Το κολύμπι υπόσχεται ευεξία και μακροζωία, της Δρ Δέσποινας Κατσώχη

Leave Your Reply

*
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.