Υγεία

Τα διατροφικά όπλα του χειμώνα, της Δρ Δέσποινας Κατσώχη

Spread the love

Δρ Δέσποινα Κατσώχη

Το χειμώνα το πιάτο μας κρύβει έναν διατροφικό θησαυρό, που αποτελεί ταυτόχρονα  φυσική ασπίδα του οργανισμού ενάντια στον καρκίνο. Η σωστή διατροφή αποτελεί προαπαιτούμενο καλής υγείας.

Καρότο: πλούσιο σε αντιοξειδωτικά συστατικά, προβιταμίνη Α και ίνες. Ωφελεί την όραση, προσφέρει καρδιαγγειακή προστασία ενώ έχει παρατηρηθεί ότι έχει  αντικαρκινική δράση (παχύ έντερο)

Κουνουπίδι: με δράση ενάντια στον καρκίνο του προστάτη και τη ρευματοειδή αρθρίτιδα, αποτελεί πηγή βιταμίνης C, Κ, φολικού οξέος και   φυτικών ινών.

Λάχανο: πηγή βιταμίνης C  και σιδήρου- κυρίως το κόκκινο- με  αντιοξειδωτική και αποτοξινωτική δράση.  Τα 100 γραμμάρια αποδίδουν μόλις 25 θερμίδες, αλλά και υψηλό αίσθημα κορεσμού.

Μπρόκολο: περιέχει βιταμίνες Α, Ε και C αλλά και υπολογίσιμες ποσότητες ασβεστίου. Τονώνει το ανοσοποιητικό και βοηθά στην καλύτερη εντερική λειτουργία.

Σπαράγγια: το κάλιο, το φυλλικό οξύ και η βιταμίνη Α που περιέχει το κατατάσσουν στα must της διατροφής του χειμώνα.

Στρείδια: κάνουν καλό στη λίμπιντο αλλά και στο ανοσοποιητικό. Ο ψευδάργυρος που περιέχουν βοηθά τα λευκά αιμοσφαίρια να αναπαραχθούν πιο γρήγορα ενώ λειτουργεί αποτελεσματικά και κατά των λοιμώξεων.

Σκόρδο: περιέχει συστατικά που δρουν κατά των λοιμώξεων και των μολύνσεων.

 

SHARE
RELATED POSTS
Ο Καζαντζάκης σε εφαρμογή: «ευθύνη όλων μας» η υγεία των πολιτών!, του Δημήτρη Κρητικού (Πνευμονολόγος)
Καλοκαιρινός οδηγός για τα αυτιά!, της Δρ Δέσποινας Κατσώχη
Η τρικυμιώδης σχέση μας με την τροφή, της Δρ Δέσποινας Κατσώχη

Leave Your Reply

*
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.