Υγεία

Λεμόνι: ένα διατροφικό υπερόπλο, της Δρ Δέσποινας Κατσώχη

Spread the love
  • 328
    Shares

 

Δρ Δέσποινα Κατσώχη

Ο χυμός του δεν νοστιμίζει μόνο τα φαγητά αλλά προσφέρει άφθονη βιταμίνη C, καταπολεμά τις λοιμώξεις, τονώνει το ανοσοποιητικό, αντιμετωπίζει τη δυσπεψία και όχι μόνο!

Παλιότερα ο χυμός του λεμονιού χρησιμοποιούνταν ως αντισκορβουτικό.  Εκτός από βιταμίνη C περιέχει και Β1, Β2, Β3, και είναι πλούσιο σε πρωτεΐνες, υδατάνθρακες, κάλιο, μεταλλικά άλατα αλλά και ανόργανα άλατα (ασβέστιο, φώσφορο, μαγνήσιο, πυρίτιο, ασβέστιο).

Κι ακόμη:

Συντελεί στην αποκατάσταση της ισορροπίας του pH, ωφελεί το συκώτι και διαλύει το ουρικό οξύ.

Βοηθά στην κίνηση και άρα στην καλή λειτουργία του εντέρου.

Διαλύει τους λίθους της χολής, χάρη στο κιτρικό του, τις εναποθέσεις ασβεστίου και τις πέτρες στα νεφρά.

Ουδετεροποιεί τις ελεύθερες ρίζες που μας γερνούν.

Αποδοτικό σε δυσλειτουργίες του εγκεφάλου όπως η νόσος Πάρκινσον, χάρη στη φλούδα του.

Καταπολεμά λοιμώξεις του λαιμού, πονόλαιμο και αμυγδαλίτιδα. Έχει αντιβακτηριδιακές ιδιότητες.

Ανακόπτει τη διαίρεση των καρκινικών κυττάρων χάρη το έλαιο λεμονίνη και το φλαβονειδές γλυκοσίδη, που  περιέχει.

Διαθέτει διουρητική και κυρίως λιποδιαλυτική δράση: βοηθά στην απώλεια κιλών.

Καθαρίζει το δέρμα και βοηθά στην μείωση ρυτίδων και  κηλίδων.

Ανακουφίζει από το λόξιγκα  και προλαβαίνει τις δηλητηριάσεις. Εξαιρετικό αντίδοτο για δηλητηριάσεις από οστρακοειδή.

Λειτουργεί ευεργετικά σε διαταραχές όρασης όπως η  διαβητική ρετινοπάθεια, χάρη στη ρουτίνη του.

 

  • 328
    Shares
SHARE
RELATED POSTS
Είναι σημαντικός ο αιματοκρίτης;, της Δρ Δέσποινας Κατσώχη
Μάθετε για την Ε.Μ.Ε.Ι.Σ.
Ναι στις σαλάτες! Βοηθούν στο αδυνάτισμα, της Δρ Δέσποινας Κατσώχη

Leave Your Reply

*
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.