Πόρτα σε ιστορίες/χρονογραφήματα/διηγήματα

Όαση, του Αλέξανδρου Μπέμπη

Spread the love

Αλέξανδρος Μπέμπης

 

 

 

 

 

 

 

 

Πολλά μπράβο στην ΕΡΤ.

Πολλά συγχαρητήρια στον Νίκο Πορτοκάλογλου που τον θαυμάζω από την εποχή των ΦΑΤΜΕ και τον εκτιμώ όχι μόνο σαν τραγουδοποιό/μελωδό αλλά και για την σεμνή και ουσιαστική του πορεία όλα αυτά τα χρόνια. Αντιστάρ θα τον χαρακτήριζα.

Έκπληξη για εμένα και η Ρένα Μόρφη. Ηχητικό και αισθητικό κόσμημα με μια στόφα μεταξιού άριστης ποιότητας.

Άρτιοι συντελεστές και σολίστες οι μουσικοί που απαρτίζουν την ορχήστρα και προσφέρουν μια πρωτόγνωρη για τα τηλεοπτικά δρόμενα στη χώρα μας εικόνα, συμμετέχοντας όχι μόνο με τα όργανά τους και τα φωνητικά αλλά και με τη γλώσσα του σώματος χωρίς ίχνος βεντετισμού. (Ειδικά ο Λάμπης Κουντουρόγιαννης είναι ”όλα τα λεφτά” που κάθε άλλο παρά σολίστα ηλεκτρικής κιθάρας θυμίζει).

Αυτή η εικόνα δεν προκύπτει από την όποια σκηνοθετική καθοδήγηση αλλά από την αίσθηση ότι όλοι λειτουργούν σαν πρώτοι μεταξύ ίσων.

Λειτουργούν και είναι ολοφάνερο όχι σαν ψυχροί επαγγελματίες αλλά με μια παιδική, θα έλεγα, χαρά ότι πετυχαίνουν αυτό που τους αρέσει.

Ιδιαίτερη αναφορά θα ήθελα να κάνω στις έξοχες ενορχηστρώσεις, τις ιδιοφυείς μείξεις που συνδέουν ομαλά και αβίαστα διαφορετικά μουσικά είδη.

Περνούν σαν ηχητικό χάδι, με μια απόλυτη φρεσκάδα από το έντεχνο στο λαϊκό, από το παραδοσιακό στο ροκ, από τα μπλουζ στα σμυρναίικα!!!

Ένα ”πακέτο” που έρχεται κάθε Τετάρτη βράδυ να μας θυμίσει και να μας επαναφέρει ότι ένα ελκυστικό καλλιτεχνικό αποτέλεσμα δεν έχει ανάγκη από ταρατατζούμ, φτιασιδώματα, μεγαλοστομίες, οφθαλμόλουτρα και οφθαλμαπάτες που κατακλύζουν τις υπόλοιπες μέρες και ώρες τις οθόνες μας.

Μια όαση μέσα στην έρημο των μονότονα επαναλαμβανομένων συνταγών που στοχεύουν μόνο σε νούμερα παρακμιακής τηλεθέασης

ΤΟ ΜΟΥΣΙΚΟ ΚΟΥΤΙ κάθε Τετάρτη βράδυ στις 10.

Δέκα με τόνο.

SHARE
RELATED POSTS
Το μυαλό μας στη Σαλονίκη, του Μάνου Στεφανίδη
Η επισκευή ενός ρολού μπαλκονόπορτας, το Μετρό και η τελειότητα, του Κωστή Α.Μακρή
Αστέρι και Δέντρο, του Χρήστου Χωμενίδη

Leave Your Reply

*
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.