Πόρτα στη Δωδεκάνησο

Πλήγμα για την πολυφωνία η καταστροφή του Νότος FM, του Φώτη Χατζηδιάκου [Δήμαρχος Ρόδου]

Spread the love

Βαρύ πλήγμα στην πολυφωνία η καταστροφή του Νότος FM

 Δήλωση Δημάρχου Ρόδου Φώτη Χατζηδιάκου

Με λύπη πληροφορήθηκα την ολοσχερή καταστροφή του Ραδιοφωνικού Σταθμού ΝΟΤΟΣ. Η απουσία του είναι ήδη αισθητή στην κοινωνία της Ρόδου. Κάθε πλήγμα σε Μέσο Ενημέρωσης  αποτελεί πλήγμα στην Δημοκρατία, στον πλουραλισμό, την ελεύθερη διακίνηση ιδεών, την δυνατότητα προβολής των προβλημάτων της περιοχής και της ανοικτής  κριτικής. Πρόκειται για απαραίτητα στοιχεία  σε οποιαδήποτε δημοκρατική, ανοικτή κοινωνία.

Εκφράζω στους ιδιοκτήτες και τους εργαζόμενους του Σταθμού την θλίψη και την συμπαράστασή μου. Ελπίζω , με γρήγορους ρυθμούς να αποκατασταθεί η λειτουργία του Σταθμού και να εκπέμψει και πάλι . Θα είμαστε στο πλάι κάθε προσπάθειας για να επιτευχθεί αυτός ο σκοπός .

Ο κος Φώτης Χατζηδιάκος είναι Δήμαρχος Ρόδου

SHARE
RELATED POSTS
Απάντηση του Δήμου Ρόδου σε σχετικό επικριτικό δημοσίευμα εφημερίδας για τους ΑμΕΑ
Δέσμευση του Μανώλη Γλυνού να δοθεί λύση στο γηπεδικό πρόβλημα ώστε να αναπτυχθούν οι ακαδημίες όλων των ομάδων με έδρα την πόλη της Ρόδου
Δήμος Ρόδου: Δημιουργία Ανοιχτών Κέντρων Εμπορίου & η πορεία του Τεχνικού Προγράμματος

Leave Your Reply

*
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.