Πόρτα στη Δωδεκάνησο

Πλήγμα για την πολυφωνία η καταστροφή του Νότος FM, του Φώτη Χατζηδιάκου [Δήμαρχος Ρόδου]

Spread the love

Βαρύ πλήγμα στην πολυφωνία η καταστροφή του Νότος FM

 Δήλωση Δημάρχου Ρόδου Φώτη Χατζηδιάκου

Με λύπη πληροφορήθηκα την ολοσχερή καταστροφή του Ραδιοφωνικού Σταθμού ΝΟΤΟΣ. Η απουσία του είναι ήδη αισθητή στην κοινωνία της Ρόδου. Κάθε πλήγμα σε Μέσο Ενημέρωσης  αποτελεί πλήγμα στην Δημοκρατία, στον πλουραλισμό, την ελεύθερη διακίνηση ιδεών, την δυνατότητα προβολής των προβλημάτων της περιοχής και της ανοικτής  κριτικής. Πρόκειται για απαραίτητα στοιχεία  σε οποιαδήποτε δημοκρατική, ανοικτή κοινωνία.

Εκφράζω στους ιδιοκτήτες και τους εργαζόμενους του Σταθμού την θλίψη και την συμπαράστασή μου. Ελπίζω , με γρήγορους ρυθμούς να αποκατασταθεί η λειτουργία του Σταθμού και να εκπέμψει και πάλι . Θα είμαστε στο πλάι κάθε προσπάθειας για να επιτευχθεί αυτός ο σκοπός .

Ο κος Φώτης Χατζηδιάκος είναι Δήμαρχος Ρόδου

SHARE
RELATED POSTS
rodos_star.png
Στη Ρόδο τα “Γυρίσματα στην Ελλάδα” από το Star
Μανώλης Γλυνός για την βία κατά των Γυναικών: “Όσο υπάρχει και μια κακοποιημένη γυναίκα, δεν εφησυχάζει κανείς μας”
Μ. Γλυνός: «Να αναλάβει τις ευθύνες της η περιφερειακή αρχή για την αποκατάσταση του δρόμου που οδηγεί στο λιμάνι της Σαντορίνης»

Leave Your Reply

*
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.