Υγεία

Η Δρ. Δέσποινα Κατσώχη στην εκπομπή “Υγεία πάνω απ’ όλα” – video

Spread the love

Η Δρ. Δέσποινα Κατσώχη, ογκολόγος/ακτινοθεραπευτής, βρέθηκε καλεσμένη στην εκπομπή του Antenna “Υγεία πάνω απ’ όλα” και συνομίλησε με τη Φωτεινή Γεωργίου για τα οφέλη της ακτινοθεραπείας στην αντιμετώπιση του καρκίνου

SHARE
RELATED POSTS
ΑνθίΖΩ με την ΑΚΟΣ «Επιτυχία και ευτυχία: οι δύο άκρες του ίδιου νήματος», της Δρ Δέσποινας Κατσώχη
Να αφήνουμε το παιδί μας να τρώει γλυκά;, της Ειρήνης Χαρτερού
Κόκκινα φρούτα: η απόλαυση του καλοκαιριού!, της Δρ Δέσποινας Κατσώχη

Leave Your Reply

*
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.