Κοινωνία - Ελλάδα - Οικονομία

Έκκληση για αιμοδοσία από το ΠΟΤΑΜΙ

Spread the love
Τις δύσκολες αυτές στιγμές πρέπει να δείξουμε έμπρακτα την αλληλεγγύη μας στα θύματα της μεγάλης καταστροφής. Σας καλούμε όλους να δώσετε αίμα μέχρι τις 8 σήμερα το βράδυ στα νοσοκομεία της Αττικής: 

Γ.Ν.Α. «ΣΙΣΜΑΝΟΓΛΕΙΟ»

Γ.Ν.ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ «ΘΡΙΑΣΙΟ»

Γ.Ν. «Η ΕΛΠΙΣ» 

Μπορείτε επίσης να δώσετε αίμα στα κέντρα αιμοδοσίας των νοσοκομείων όλης της χώρας.

Εθνικό Κέντρο Αιμοδοσίας 213-2146700.

Για περισσότερες πληροφορίες και συντονισμό για τις μετακινήσεις προς τα νοσοκομεία, επικοινωνήστε με το τηλεφωνικό μας κέντρο στη Σεβαστουπόλεως 210-7470100.

SHARE
RELATED POSTS
Καθένας με τον πόνο του…, του Γιώργου Αρκουλή
Πώς αντιμετωπίζουν οι Ένοπλες Δυνάμεις την απειλή του Covid-19
Ταγίπ Ερντογάν: μια πανίσχυρη Τουρκία χωρίς “οπλικό” σύστημα, της Τζίνας Δαβιλά

Leave Your Reply

*
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.