Ανοιχτή πόρτα ΕΥ ΖΗΝ

Άγιε μου Βασίλη… στον κο Πρόεδρο να πας!, του Αλέξανδρου Μπέμπη

Spread the love

Άγιε μου Βασίλη, φέτος δεν θέλω τίποτε για μένα.

Θέλω να πας στον εξοχότατο κ.Πρόεδρο των ΗΠΑ ένα δωράκι.

Όπως φαίνεται όταν ήταν ο ίδιος παιδάκι τον ξεχνούσες.

Τις καλύτερες ευχές σε όλους.

Αλέξανδρος Μπέμπης

 

* Το άρθρο απηχεί τις απόψεις του συντάκτη του.  

The article expresses the views of the author

iPorta.gr

SHARE
RELATED POSTS
Στρατός Ξηράς: «ΔΗΜΟΚΡΙΤΟΣ-19» – «ΞΑΝΘΟΣ-19» και εκπαίδευση στα Πλωτά Μέσα
1888705_10153856365652235_776367554724978442_n.jpg
Ευχές από το “Πράττω Δωδεκανήσου” στους αναγνώστες του iPorta.gr
Αλέξανδρος Μπέμπης
Έρως ανίκατε μάχαν, του Αλέξανδρου Μπέμπη

Leave Your Reply

*
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.