Ανοιχτή πόρτα

Χρήμα στον ΟΤΕ που δεν είναι ελληνικός;, του Δημήτρη Κατσούλα

Spread the love

Δημήτρης Κατσούλας

 

 

 

 

 

 

 

Δημήτρης Κατσούλας

 

 

ote.jpg

 

 

 

Ο ΟΤΕ υπήρξε το εκτροφείο του μεγαλύτερου μεταπολιτευτικού σκανδάλου, που αφορά στις μίζες της siemens. Ωστόσο ο ΟΤΕ, εδώ και χρόνια όπως τον ξέραμε, δεν υπάρχει πλέον (τοις πάσι γνωστόν). Υπάρχει πλέον η ”άσπιλη” και ”αμόλυντη” cosmote, θυμίζοντάς μας λίγο εκείνη την μαφιόζικη ”συνταγή” στις ταινίες φιλμ νουάρ: ”Αν δεν υπάρχει πτώμα, δεν υπάρχει και έγκλημα” !

 

Γι αυτό και το γεγονός ”γιορτάζεται” δεόντως μ’ έναν διαφημιστικό καταιγισμό πολλών εκατομμυρίων ευρώ. Εφημερίδες, ραδιόφωνα, τηλεοράσεις, sites, facebook κατακλύζονται από νέες διαφημιστικές καμπάνιες προσφέροντας στο κοινό ”τα πάντα”.

Τελευταία της επιτυχημένη (αυτό θα δείξει βέβαια κατά πόσον είναι) προσπάθεια το πακέτο cosmote ONE. Το πακέτο αυτό είναι ένα ”σχήμα” υπηρεσιών επικοινωνίας και ψυχαγωγίας που καλύπτει τις σύγχρονες τηλεπικοινωνιακές ανάγκες των καταναλωτών για ομιλία, internet και ψυχαγωγία, από οποιαδήποτε συσκευή και οποιαδήποτε στιγμή. Οι διάφορες εκδόσεις του περιλαμβάνουν επικοινωνία μέσω σταθερού και κινητού τηλεφώνου, πρόσβαση στο διαδίκτυο και συνδρομή στο τηλεοπτικό πρόγραμμα του ΟΤΕ TV.

Η cosmote, ως διαφημίζεται, είναι η μεγαλύτερη εταιρία κινητής τηλεφωνίας στην Ελλάδα με 8 εκατομμύρια και πλέον συνδρομητές. Έχει την έδρα της στην Αθήνα και είναι 100% θυγατρική του Οργανισμού Τηλεπικοινωνιών Ελλάδας. Ούτε αναφορά δεν γίνεται για Deutsche Telecom η οποία τον Μάϊο του 2008 εξαγόρασε τον τον εν λόγω Οργανισμό. Αφήνεται απλά να εννοείται στο ευρύ κοινό ότι είναι Ελληνική Εταιρία και πρέπει να προτιμάται.

Κακό, δεν είναι να λέγεται ότι έχει επεκταθεί και στην Αλβανία, Ρουμανία και άλλες Βαλκανικές χώρες, ούτε το ότι χορηγεί υποτροφίες σε πρωτοετείς φοιτητές της Ελληνικής Περιφέρειας και έχει αναλάβει και την ψηφιοποίηση των βιβλιοθηκών της Θεολογικής Σχολής Χάλκης καθώς και τα αρχεία του Πατριαρχείου μας στην Κωνσταντινούπολη. Αλλού είναι το μεμπτόν. Υποψιάζομαι από την αρχή ότι με την καμπάνια συγχώνευσης OTE-COSMOTE, ήρθε το πλήρωμα του χρόνου για να κλείσει κάποιες τρύπες στους ισολογισμούς των Ελληνικών media, που πάνε από το κακό στο χειρότερο,παρέχοντάς τους διαφήμιση απλόχερα.

Ειδικά οι ”μεγάλοι όμιλοι” περίμεναν ως μάνα εξ ουρανού τα ”πακέτα” με δεδομένο πως οι τράπεζες που τάιζαν όλα τα προηγούμενα χρόνια το μηντιακό σύστημα της χώρας και μέχρι να ανακεφαλαιοποιηθούν δεν υπήρχε σάλιο για διαφημιστικές παροχές και λοιπά.

Συνεπώς, η κρατική Deutsche Telecom που ελέγχει τον ΟΤΕ, ως εκφραστής της Γερμανικής κρατικής πολιτικής, έχει δώσει το ”πράσινο” φως να πέσει χρήμα στην ελληνική αγορά των media. Και το έκανε αυτό για να διασφαλίσει τη συνέχεια της υποστήριξης της πολιτικής της Γερμανίας στην Ευρωζώνη και στην Ελλάδα από τα ελληνικά ΜΜΕ, τα οποία κατά παράδοση επιδεικνύουν τις ”αρετές” της δουλοπρέπειας,και του ”παπαγαλισμού” μπροστά στο χρώμα του χρήματος.

Ας μη ξεχνούμε ότι η προπαγάνδα είναι αναπόσπαστο κομμάτι της πολιτικής κι έχει καθοριστική σημασία σε κρίσιμες καμπές, όταν όλη η Ευρώπη είναι στα ”κάγκελα”, όπως μαρτυρούν και οι τελευταίες εξελίξεις στο Νταβός της Ελβετίας(μεθόδευση αποπομπής της Ελλάδας από την ζώνη Σένγκεν κλπ)
Πράγματι λοιπόν ΟΤΕ-COSMOTE δημιουργούν έναν ολοκληρωμένο κόσμο επικοινωνίας, όπως λέει και η διαφήμιση, ακριβότερο βέβαια από άλλες εταιρίες του χώρου, αλλά η μικρή λεπτομέρεια που αποσιωπάται είναι πως αυτός ο κόσμος είναι…Γερμανικός.

Ο κύριος Σόιμπλε και σήμερα ακόμη απειλεί την Ελλάδα με το ισχυρό του ευρώ και με το ό,τι αυτό συνεπάγεται.

 

* Το άρθρο απηχεί στις απόψεις του συντάκτη του.

 

iPorta.gr

 

SHARE
RELATED POSTS
Μ. Γλυνός: “Εμείς τιμούμε το “συμβόλαιο συνεργασίας” με τους πολίτες”-Σε Τήνο και Άνδρο ο Επικεφαλής της “Συμμαχίας Νοτίου Αιγαίου”
Μανώλης Δημελλάς
Θαλάσσιοι αυτοκινητόδρομοι. Όταν οι στεριές γίνονται ένα, του Μανώλη Δημελλά [εικόνες]
Επιτακτική όσο ποτέ η αλλαγή στρατηγικής στις ελληνοτουρκικές σχέσεις, του Αντγου (εα) Θεόκλητου Ρουσάκη

Leave Your Reply

*
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.