Υγεία

Τα καρύδια μας προστατεύουν!, της Δρ Δέσποινας Κατσώχη

Spread the love

Δρ Δέσποινα Κατσώχη

Θέλετε να μειώσετε τη χοληστερόλη σας και να μειώσετε την αρτηριακή πίεση σας; Εντάξτε τα καρύδια στο διαιτολόγιο σας.

Τα καρύδια είναι πλούσια σε ω-3 λιπαρά οξέα, φυτικές στερόλες και βιταμίνη Ε, που προστατεύουν τον οργανισμό και προφυλάσσουν από καρδιαγγειακά νοσήματα. Είναι πλούσια σε φυτοχημικά με αντιοξειδωτική δράση, όπως ελαγικό οξύ, μελατονίνη, βιταμίνη Ε, καροτενοειδή και πολυφαινόλες. Τα αντιοξειδωτικά αυτά βοηθούν τον οργανισμό να εμποδίσει την ανάπτυξη καρκίνου, φλεγμονών, νευρολογικών παθήσεων, ενώ έχουν και αντιγηραντική δράση.

Αυτός ο νόστιμος καρπός δρα προστατευτικά ενάντια στον καρκίνο του μαστού, του προστάτη και του εντέρου, ενώ στηρίζει την καλή ανάπτυξη του εγκεφάλου και συνακόλουθα συντελεί στην αποφυγή της άνοιας. Ποια η συνιστώμενη ποσότητα; Περίπου 25 γραμμάρια καρύδια την ημέρα, παρέχουν το 90% της συνιστώμενης ημερήσιας δόσης ωμέγα-3 λιπαρών οξέων, τα οποία έχουν και αντιφλεγμονώδη δράση.

Ο χαλκός που βρίσκεται στα καρύδια αποτελεί συνένζυμο αντιοξειδωτικών ενζύμων του οργανισμού που ελέγχουν την ανάπτυξη, την παραγωγή σπέρματος, την πέψη κ.λπ. Τέλος, το έλαιο των καρυδιών που βοηθά την επιδερμίδα να προστατευτεί από την ξηρότητα, χρησιμοποιείται και στη μαγειρική, αλλά και στη φαρμακευτική βιομηχανία. Αν μάλιστα έχετε αϋπνία, η μελατονίνη των καρυδιών μπορεί να σας βοηθήσει να χαλαρώσετε και τελικά να κοιμηθείτε.

 

SHARE
RELATED POSTS
Οδηγός για τη νέα σχολική χρονιά, της Δρ Δέσποινας Κατσώχη
Προσοχή σε αχινούς, τσούχτρες και μέδουσες, της Δρ Δέσποινας Κατσώχη
Χρήσιμες συμβουλές για τον Covid 19, του Nίκου Βασιλειάδη

Leave Your Reply

*
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.