Ανοιχτή πόρτα

Η ανατριχιαστική …φουστανέλα της παρέλασης, του Χρήστου Μαγγούτα

Xristos Magoutas

 

 

 

 

Xristos Magoutas

 

 

 

 

 

 

Χρήστος Μαγγούτας

 

 

 

 

12904030_10208921077489654_1754149733_o.jpg

 

 

 

Διάβασα πολλά αρνητικά για την κοπέλα που παρέλασε με μαντίλα, κυρίως ένα μίσος απέναντι σε κάτι που είναι διαφορετικό από το δικό μας. Αποκορύφωμα ήταν ένα άρθρο με τίτλο: «Η ανατριχιαστική μαντίλα της παρέλασης».

 

 

Δεν ξέρω πού το πάει ο αρθρογράφος, όταν συγκρίνει τη μαντίλα με το λιθοβολισμό στο Σύνταγμα ή με το λάκκο των φιδιών. Δεν είναι ο ίδιο. Τα σοβαρά κράτη έχουν ένα μίνιμουμ αυτοπροστασίας, τους κανόνες δημόσιας τάξης. Η κλειτοριδεκτομή απαγορεύεται στον Καναδά, θεωρείται βαριά σωματική βλάβη και επιφέρει βαρύτατη ποινή. Το ίδιο ισχύει και για άλλα θέματα: π.χ. το κράτος αναγνωρίζει μόνο μια επίσημη γυναίκα κι ας έχει κάποιος μουσουλμάνος 30, γιατί δε θέλει να μπλέξει με τα κληρονομικά. Τα κάνει αυτά για να προστατέψει το κοινωνικό σύνολο από σημαντικές αδικίες που υπάρχουν σε άλλες χώρες. Αλλά το να φοράει κάποια μαντίλα, ποιον ζημιώνει; Κανέναν. Το να παρελαύνει ένας συνομήλικός της σε κεντρικό δρόμο του Τορόντο ή της Νέας Υόρκης με φουστανέλα ποιον ζημιώνει; Κανέναν. Οι γιαγιάδες ή οι προγιαγιάδες μας φορούσαν μαντίλα, γιατί δεν τις βρίζαμε; Γιατί λοιπόν από αυτές τις ιδιότυπες ενδυμασίες η μια είναι επιτρεπτή και η άλλη όχι; Επειδή η μια είναι δικιά μας; Θάγραφε ποτέ ο αρθρογράφος ένα άρθρο με τίτλο «Η ανατριχιαστική φουστανέλα της παρέλασης»; Επειδή οι άλλοι είναι Άραβες κι εμείς ο εκλεκτός λαός;

Και το κλασικό πιπεράκι: γιατί δεν επιτρέπεται «δυτική γυναίκα με εξώπλατο ή κοντή φούστα σε μιαν επίσημη ή ανεπίσημη εορτή της Σαουδικής Αραβίας»; Αν θες μοιάζεις με τον καλύτερο, αν θες ανταγωνίζεσαι τον χειρότερο. Αλλά γιατί να ανταγωνιστείς το Κατάρ όταν έχεις κατακτήσει ανώτερη παιδεία; Οι Χριστιανοί χρειάστηκαν 500 χρόνια για να βαδίσουν από την Ιερά Εξέταση στο σήμερα της ανοχής. Οι μουσουλμάνοι βρίσκονται 500 χρόνια πίσω, θα πρέπει να γυρίσουμε κι εμείς πίσω; Να τινάξουμε στον αέρα αυτόν τον εύθραυστο πολιτισμό που με θυσίες κατακτήσαμε;

 

Η Ελλάδα, με τουλάχιστο 10% ξένους δεν μπορεί να χωνέψει ακόμα ότι θέλοντας ή μη είναι πολυπολιτιστική, πολυθρησκευτική, πολυγλωσσική χώρα. Τα άτομα αυτά δεν είναι σκλάβοι του Νεοέλληνα, είναι εργάτες. Μπορεί να τους μιλήσει για τη δουλειά τους αλλά όλα τα άλλα ανήκουν στη δική τους προσωπική διακριτική ευχέρεια, ακριβώς όπως τα 7,000,000 «αδέλφια του», οι απόδημοι, έχουν όλες τις ιδιάζουσες ελευθερίες του τρόπου καταγωγής τους, εκτός αν κινδυνεύει το κοινωνικό σύνολο κι όχι γιατί σε κάποιον δεν αρέσουν. Η χώρα μας κάποτε θα αναγκαστεί να το καταλάβει με σκληρό τρόπο, όπως συνέβη σε άλλες χώρες πριν από αυτή. Ο πολιτικός πολιτισμός μιας χώρας κρίνεται από τον τρόπο που συμπεριφέρεται στις διάφορες μειονότητες.

 

Η μαντίλα, η φουστανέλα ή η σκοτσέζικη φούστα είναι το ίδιο παράξενες ενδυμασίες για ένα τρίτο μάτι. Ή πρέπει να τα απαγορέψουμε όλα ή κανένα, αλλιώς παραβιάζουμε την ανώτατη αρχή στην οποία έφτασε ο άνθρωπος: Μην κάνεις κάτι που δε θα ήθελες να σου κάνουν.

 

 

ΥΓ: Το άρθρο για την καταδίκη της μαντίλας είναι από το «Ποντίκι».

 

Η νεαρή μαθήτρια της Γ’ Λυκείου με καταγωγή από την Αίγυπτο, μίλησε στο CNN Greece, σημειώνοντας ότι «γιορτάζουμε την απελευθέρωση από τους Τούρκους, είναι μια ημέρα υπερηφάνειας για την Ελλάδα και νιώθω πολύ καλά που συμμετέχω στην παρέλαση».

 

Από ποια μεριά βρίσκεται η ανωτερότητα;

 

 

* Το άρθρο απηχεί τις απόψεις του συντάκτη του.  

The article expresses the views of the author  

 iPorta.gr 

 

 


Το άρθρο απηχεί τις απόψεις του συντάκτη του.
The article expresses the views of the author iPorta.gr

Βιβλίο: ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΗ ΣΕ ΔΕΚΑ ΠΡΑΞΕΙΣ”, ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΦΙΛΝΤΙΣΙ

SHARE
RELATED POSTS
Πνευματικοί καθ-οδηγητές;, του Γιάννη Πανούση
Η πόλη μας γιορτάζει τον Πολιούχο της, Άγιο Κωνσταντίνο τον Υδραίο, του Φώτη Χαζηδιάκου [Δήμαρχος Ρόδου]
Από ποια ηλικία και πάνω είναι κατάλληλη η πραγματικότητα των ανθρώπων;, του Κωστή Α.Μακρή

Leave Your Reply

*
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.