Ανοιχτή πόρτα

Φόρος τιμής στην Υπατία, του Χρήστου Μαγγούτα

Xristos Magoutas
Spread the love

Xristos Magoutas

 

 

 

 

 

13413508_10209560055263699_9094955477864748206_n.jpg

 

 


Φόρος τιμής στον λαμπρότερο εκπρόσωπο του γυναικείου φύλου.

Και σαν αντίδραση προς τους Χριστιανούς που για 1500 χρόνια πόρνη την ανέβαζαν, πόρνη την κατέβαζαν και ανακήρυξαν Άγιο τον Πατριάρχη Κύριλλο της Αλεξάνδρειας «για το ένθεο πάθος των πιστών του. Τώρα ανακάλυψαν ότι ήταν οι Εβραίοι οι δράστες (όπως πάντα). Επειδή τελευταία υπάρχει η προπαγάνδα ότι ήταν οι Εβραίοι –πάλι!- που βασάνισαν και σκότωσαν την Υπατία, ιδού μια από τις χριστιανικές πηγές.

 

«Άνδρες το φρόνημα ένθερμοι͵ων ηγείτο Πέτρος τις αναγνώστης͵ επιτηρούσι την άνθρωπον [Υπατία] επανιούσαν επί οικίαν ποθέν· και εκ του δίφρου εκβαλόντες͵ επί την εκκλησίαν η επώνυμον Καισάριον συνέλκουσιν͵ αποδύσαντές τε την εσθήτα οστράκοις ανείλον· και μεληδόν διασπάσαντες͵ επί τον καλούμενον Κιναρώνα τα μέλη συνάραντες πυρί κατηνάλωσαν. Τούτο ου μικρόν μώμον Κυρίλλω και τη Αλεξανδρέων εκκλησία ειργάσατο· αλλότριον γαρ παντελώς των φρονούντων τα Χριστού φόνοι και μάχαι και τα τούτοις παραπλήσια». (Αυτό όμως δεν εμπόδισε τους Πατέρες να τον κηρύξουν άγιο).
Κοντολογίς κατά πρόχειρη μετάφραση «άνδρες το φρόνημα ένθερμοι την ακολούθησαν στο σπίτι της, την έριξαν από το δίφρο, την μετέφεραν στην εκκλησία την επονομαζόμενη Καισάριον, έβγαλαν την εσθήτα και έσκισαν το σώμα της με όστρακα. Της έσπασαν τα μέλη στην τοποθεσία Κιναρώνα και της έβαλαν φωτιά. Κι αυτό θεωρήθηκε όχι μικρή ντροπή για τον Κύριλλο και την εκκλησία της Αλεξάνδρειας γιατί οι φόνοι και οι μάχες και τα παρόμοια είναι εντελώς ξένα με τους οπαδούς του Χριστού».

 

(Από τον χριστιανό ιστορικό Σωκράτη τον Σχολαστικό).

 

* Το άρθρο απηχεί τις απόψεις του συντάκτη του.

The articleexpresses the views of the author

iPorta.gr


Το άρθρο απηχεί τις απόψεις του συντάκτη του.
The article expresses the views of the author iPorta.gr

Βιβλίο: ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΗ ΣΕ ΔΕΚΑ ΠΡΑΞΕΙΣ”, ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΦΙΛΝΤΙΣΙ

SHARE
RELATED POSTS
“Η τέχνη είναι πράγμα μελαγχολικό”, του Μάνου Στεφανίδη
Η διαφορά, του Γιάννη Πανούση
Η Ρόδος πρωτοπορεί: θέτει βάσεις και στην συνοικιακή κομποστοποίηση αστικού περιβάλλοντός

Leave Your Reply

*
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.