Υγεία

Επικοινωνήστε με το παιδί σας, της Δρ Δέσποινας Κατσώχη

Spread the love

Catering-Συνέδρια-Γάμοι-Βαπτίσεις-Εκδηλώσεις

Απ.Παύλου 50 (Ανάληψη)-Βενετοκλέων (Στ.Διαγόρας)-Ρόδου-Λίνδου (ΙΚΑ)-Λεωφ.Κρεμαστής-Πηγές Καλλιθέας (Μάϊος-Οκτώβριος)

Δρ Δέσποινα Κατσώχη

Η καλή επικοινωνία είναι το Α και το Ω στην καλή σχέση με το παιδί σας. Ο σύγχρονος τρόπος ζωής- πιεστικός και απαιτητικός- εμποδίζει αυτήν την επικοινωνία. Την επόμενη φορά που θα σας ρωτήσει κάτι, μην του απαντήσετε αφηρημένα.

Κι ακόμη:

 Όταν μιλάμε με το παιδί, έχουμε πάντα επαφή με τα μάτια. Δεν του μιλάμε και ταυτόχρονα είμαστε απασχολημένοι με κάτι άλλο γιατί εκλαμβάνει αυτήν την συμπεριφορά σαν απόρριψη. Κλείστε το τηλέφωνο, πατήστε OFF στον κομπιούτερ. Διαφορετικά το πληγώνουμε και μειώνεται η αυτοπεποίθηση του.

 Αν θέλουμε να κάνουμε μία χαλαρή συζήτηση χωρίς να το αγχώσουμε, κάνουμε μία βόλτα μαζί του ή συζητάμε σε «ουδέτερο» έδαφος, για παράδειγμα στο αυτοκίνητο, χωρίς να έχει πάνω του το «ανακριτικό» βλέμμα μας. Το βλέμμα μας πρέπει να δείχνει μόνο ενδιαφέρον και όχι απόρριψη.

 Μην κρίνετε το παιδί. Προσπαθήσετε να μπείτε στη θέση του και να καταλάβετε τι του συμβαίνει. Ενθαρρύνετε το να σας μιλήσει για το τι αισθάνεται και μην το προκαταλαμβάνετε με δικές σας… τοποθετήσεις.

 Αποδεχθείτε τα συναισθήματα του, ακόμη κι αν θεωρείτε τους φόβους του αδικαιολόγητους. Μην μπείτε στον πειρασμό να τα χαρακτηρίσετε ανοησίες! Αποδεχθείτε και τα αρνητικά συναισθήματα του: το θυμό ή τη ζήλια που αισθάνεται. Το ζήτημα είναι να αναπτύξετε μία σχέση ειλικρίνειας που θα του επιτρέπει να σας ανοίγεται και να σας μιλά για όσα το απασχολούν.

 Μην λύσετε εσείς το πρόβλημα που το απασχολεί. Βοηθείστε να βρει το δρόμο του και τις λύσεις που χρειάζεται.

SHARE
RELATED POSTS
Ναι στο λεμόνι!, της Δρ Δέσποινας Κατσώχη
Συμβουλές διατροφής και συμπεριφοράς για τον καύσωνα από τον Ιατρικό Σύλλογο Ρόδου
Πώς θ’ αντιμετωπίσω τον πονόλαιμο;, της Δρ Δέσποινας Κατσώχη

Leave Your Reply

*
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.