Οι σχέσεις μου με το FB είναι ένα μείγμα εξ ανάγκης αυτοβασανισμού, αποστροφής, απορίας, αλλά και κατανόησης. Μπερδεμένα πράγματα. Διατηρώ λοιπόν με “σελίδα” (page λέγεται), όπου απλά ανακοινώνω τις αναρτήσεις στο μπλογκ μου. Δεν έχω φίλους, δεν αναρτώ προσωπικές φωτό. Αυτό όμως μου δίνει την δυνατότητα να παρακολουθώ πότε πότε τί αναρτούν άλλοι στο FB τους. Βλέπω λοιπόν πολλές “selfies” και άλλες φωτό τις κάθε αφεντομουτσουνάρας κι απο κάτω τα σχόλια φίλων και επισκεπτών : “Θεά!”, “Είσαι Θεία!”, “Πανέμορφη!”, “Αχτύπητη!”, “Κούκλααααα!”, “Κούκλα!”, “Είσαι εικόνα”, “Είσαι άνοιξη”, “Ουαου”, “Υπέροχη”, “teleiaaaaaaaaaaaaaaaa fwto!”, και πολλά άλλα ωραία και πρωτότυπα σχόλια.
Ζήλεψα λοιπόν και σκέφτηκα πως θα μπορούσα κι εγώ να εκμεταλλευτώ τις δυνατότητες που δίνει FB. Με την ελπίδα πως θα εισπράξω σχόλια ανάλογα με τα παραπάνω (“Θεόοοοοοοος”, ας πούμε, ή “Ουαουαου”) ανεβάζω μια αυτοπροσωπογραφία -το ανάλογο, κατά κάποιον τρόπο της “selfie”. Κοιταζόμουν στον καθρέφτη περιμένοντας την κομμώτρια να βάλει ψαλίδι στα μαλλιά μου. Το βλοσυρό μου ύφος εξηγεί την κατάσταση.
My relation to FB is a mixture of a forced self-inflicted torture, distaste, puzzlement but also understanding. What a mess. So, I do run a “page” in FB where I simply announce whatever new happens in my blog. I have no “friends”, I am the “friend” of no one, I do not post selfies or other personal photos. However, I have the possibility to visit other people’s FB and to watch what they put up. I see a lot of selfies and beneath the comments of friends and visitors: “You are a Doll!”, “You are goddess”, “Beauty!”, “Super-doll”, “Picture like”, “Wow!” and many such like, very original comments.
I got jealous and thought I could take advantage of the possibilities offered by FB. Hoping I will attract comments similar to the above mentioned I post a self-portrait (the equivalent of a selfie, I guess). It was done as I was looking at myself in the mirror, while I was waiting for the hairdresser’s scissors to contact my hair. My expression says it all.
* Το άρθρο απηχεί τις απόψεις του συντάκτη του.
The article expresses the views of the author
iPorta.gr