Ανοιχτή πόρτα Κοινωνία - Ελλάδα - Οικονομία

“Η τέχνη είναι πράγμα μελαγχολικό”, του Μάνου Στεφανίδη

Spread the love
Ο Μάνος Στεφανίδης είναι Ιστορικός Τέχνης και Αναπληρωτής Καθηγητής στο Τμήμα Θεατρικών Σπουδών του ΕΚΠΑ

 

Ο φίλος μου, ζωγράφος Απόστολος Γεωργίου, με το πικρό, αυτοσαρκαστικό χιούμορ, την αλά Αρκάς εικονοποιία και την υποδόρια μελαγχολία μιλάει στο Lifo και είναι ανακούφιση ο απλός, απέριττος λόγος του. Για την αποτυχία που είναι η μοίρα μας, για τον έρωτα που είναι η τιμωρία μας, για την ζωγραφική που γίνεται όλο και πιο δύσκολη επειδή μοιάζει όλο και πιο εύκολη. Για την ματαιότητα των πάντων και για τον κωλοπαιδισμό κάποιων τύπων σαν τον Τσίπρα που βρήκαν έναν λαό παραζαλισμένο από την ευήθεια της μικροαστικής όχι ευτυχίας αλλά πείνας και τον γονάτισαν.
“… Στο μυαλό του Έλληνα η αριστερά είναι η καλή και η δεξιά είναι η κακή… Έτσι διαιωνίζεται η αθλιότητα …”

ΥΓ. “Με γ@μησε ο έρωτας!” Πέστα Απόστολε, πρωταπόστολε και ευαγγελιστή.

* Το άρθρο απηχεί τις απόψεις του συντάκτη του.  

The article expresses the views of the author

iPorta.gr

SHARE
RELATED POSTS
“Στην κοιλάδα των νεκρών”, της Ωραιοζήλης Τζίνας Δαβιλά
Από την «ζούγκλα» του γραφείου Χατζημάρκου στην Ζούγκλα του Τριανταφυλλόπουλου. Απολογηθείτε Περιφερειάρχα για όσα κρύβετε από τους πολίτες της Ρόδου, της Τζίνας Δαβιλά
Η κόπωση της δι-επαφής, του Ηλία Καραβόλια

Leave Your Reply

*
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.