ΕΥ ΖΗΝ Πόρτα στη Δωδεκάνησο

Οριστική λύση ύδρευσης και άρδευσης στα Κολύμπια-Το μήνυμα του Δημάρχου Ρόδου

Spread the love

“Λύθηκε οριστικά το πρόβλημα ύδρευσης και άρδευσης των Κολυμπίων. Όταν επιτυγχάνεται ο στόχος ξεχνιέται η ταλαιπωρία. Εδώ και μια βδομάδα συνδέθηκε το δίκτυο του φράγματος με τη νέα δεξαμενή που κατασκεύασε η ΔΕΥΑΡ προϋπολογισμού 500.000 Ευρώ. Σε συνδυασμό με το νέο δίκτυο ύδρευσης που κατασκευάζεται στην περιοχή, με πόρους ΕΣΠΑ, δεν θα υπάρχει πλέον πρόβλημα, όχι μόνο στα Κολύμπια αλλά ούτε στην περιοχή Αφάντου, ούτε στην περιοχή της Τραπεζίας. Συνεχίζουμε στα Στεγνά κι αρχίζει σύντομα το έργο προς Κάλαθο. Είπαμε, εμείς μιλάμε με έργα, όχι με λόγια και θεωρίες”.

Φώτης Χατζηδιάκος – Δήμαρχος Ρόδου

 

 

SHARE
RELATED POSTS
Δήμαρχος Ρόδου Φώτης Χατζηδιάκος: “Ας πουν κι ας γράψουν ό,τι θέλουν: Στις οδούς Γρίβα, Μανδηλαρά, Νιοχωρίου και Μ.Π. θα μπει τάξη για την λειτουργικότητα της πόλης” [video]
Φώτης Χατζηδιάκος: Γιατί ο Δήμος Ρόδου “ξεπουλά τα ασημικά του” στο ΦΟΣΔΑ Ν.Αιγαίου;
Kostis A. Makris
Λέξεις στο τετράγωνο “ΣΟΚ!”, του Κωστή Α. Μακρή

Leave Your Reply

*
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.