Υγεία

Αγαπώ και φροντίζω το σώμα μου, της Δρ Δέσποινας Κατσώχη

Spread the love

 

Δρ Δέσποινα Κατσώχη

ω

 

Το γονίδιο μας έχει μνήμη όπου εγγράφει την καλή, αλλά και την κακή μας συμπεριφορά. Ας το φροντίσουμε με αγάπη, ας του δίνουμε την ενέργεια και τις αφορμές να σκέφτεται και να δρα θετικά και θα μας ανταμείψει με υγεία και μακροβιότητα.

Η συμπεριφορά μας είναι καθοριστική στο να προσφέρουμε στον οργανισμό μας, τα εφόδια που θα του επιτρέψουν να έχει μία πορεία, με τα λιγότερα δυνατά προβλήματα.

Οι παράγοντες που ενοχοποιούνται για την εμφάνιση του καρκίνου είναι το κάπνισμα, η καθιστική ζωή, η παχυσαρκία, η υπερβολική κατανάλωση θερμίδων και η λήψη υψηλών ποσοτήτων λιπαρών τροφών και επεξεργασμένων σακχάρων. Δεν είναι όμως μόνο ο καρκίνος που μας απειλεί, αλλά και άλλες ασθένειες, που μπορούμε να ελαχιστοποιήσουμε την πιθανότητα εμφάνισης τους, αρκεί να υιοθετήσουμε καλές συνήθειες.

Αγαπώ και φροντίζω το σώμα μου, σημαίνει ότι αποβάλω βλαβερές συνήθειες και υιοθετώ έναν τρόπο ζωής που σέβεται τον οργανισμό μου και τις ανάγκες του. Η πρωτογενής πρόληψη δεν είναι μια λέξη, είναι καθημερινή δράση και μάλιστα, ενσυνείδητη δράση, μια καθημερινή πράξη.

Εμείς επιλέγουμε την τροφή, την ενυδάτωση, τις καλές και κακές συνήθειες μας, τον τρόπο ζωής μας. Με τη στάση μας, οικοδομούμε την κοσμοθεωρία μας.

· Ας μην επιτρέψουμε στη βολή μας, να μας οδηγήσει σε μία ζωή καθιστική που μόνο προβλήματα γεννά στον οργανισμό μας.

· Δεν πανικοβαλλόμαστε από τα προβλήματα που αντιμετωπίζουμε. Για ήρεμη σκέψη και καθαρό μυαλό αφιερώνουμε καθημερινά λίγο χρόνο αποκλειστικά για τον εαυτό μας.

· Προστατεύουμε τον εαυτό μας από ανθρώπους οι οποίοι με τον αρνητισμό τους χαμηλώνουν τις άμυνες μας και βλάπτουν την υγεία μας . Η καλή μας ψυχολογία διευκολύνει την καθημερινότητα μας και την επίτευξη των στόχων μας και ενισχύει το ανοσοποιητικό μας σύστημα.

· Ας επικοινωνήσουμε με τις ανάγκες και τα θέλω μας με στόχο την εσωτερική ισορροπία και αρμονία.

· Επιλέγουμε δραστηριότητες που μας προκαλούν ευχαρίστηση και δημιουργούμε ελεύθερο χρόνο για να αφιερωθούμε σε αυτές.

Συμβουλές για καλύτερη ποιότητα ζωής.

· Τα κλιματιστικά προκαλούν ελλιπή ενυδάτωση. Ανοίγουμε λοιπόν τα παράθυρα σε τακτά χρονικά διαστήματα για να οξυγονώνεται ο χώρος.

· Το σώμα μας πρέπει να έχει σωστή οριζόντια στάση μπροστά στον υπολογιστή. Κάθε μισή ώρα περίπου κάνουμε ένα διάλειμμα και κινούμαστε μέσα στο χώρο.

· Χρησιμοποιούμε κολλύριο για τα μάτια και τα ανοιγοκλείνουμε.

· Ελέγχουμε τα βάρος μας, προσέχουμε τη διατροφή μας και ενυδατώνουμε τον οργανισμό μας, πίνοντας καθημερινά άφθονο νερό.

· Στο γραφείο καταναλώνουμε μαγειρεμένο φαγητό από το σπίτι ή σαλάτες. Τα έτοιμα γεύματα περιέχουν πολύ αλάτι και λιπαρά.

· Όχι στην υπερκατανάλωση καφέ και αλκοόλ.

· Όχι στο κάπνισμα.

SHARE
RELATED POSTS
«Κριθαράκι» ή χαλάζιο;, της Δρ Δέσποινας Κατσώχη
Κρυολόγημα: Σε θέση μάχης για να το αντιμετωπίσουμε! , της Δρ Δέσποινας Κατσώχη
Αντιμετωπίστε τις ανοιξιάτικες αλλεργίες, της Δρ Δέσποινας Κατσώχη

Leave Your Reply

*
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.