Πόρτα στη Δωδεκάνησο

“Ποδαρικό” από την Blue Star στο νέο λιμάνι Σύμης, έργο που ολοκλήρωσε το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο Ν.Δωδ/σου, του Φώτη Χατζηδιάκου [Δήμαρχος Ρόδου]

Spread the love

“Ποδαρικό” από την Blue Star στο νέο λιμάνι Σύμης, έργο που ολοκλήρωσε το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο Ν.Δωδ/σου

Παρουσία του Προέδρου της Δημοκρατίας, αλλά και της “Συμιακιάς” Φώφης Γεννηματά, τα εγκαίνια της νέας αποβάθρας λιμανιού Σύμης. Ένα έργο που ολοκλήρωσε το Δημοτικό Λιμενικό ταμείο Ν. Δωδ/σου. Συγχαρητήρια σ’ όλους τους συναδέλφους και τους συνεργάτες μου που μελέτησαν, ενέταξαν και ολοκλήρωσαν το έργο. Καλοτάξιδα και τα πλοία της Blue Star που χθες έκανε “ποδαρικό ” την ώρα των εγκαινίων.

Ο κος Φώτης Χατζηδιάκος είναι Δήμαρχος Ρόδου και Δικηγόρος

* Το άρθρο απηχεί τις απόψεις του συντάκτη του.

The article expresses the views of the author

iPorta.gr

Φωτογραφίες: Αρχείο Δημάρχου Ρόδου κου Φωτη Χατζηδιάκου και κου Άγγελου Φραγκάκη

SHARE
RELATED POSTS
Θετική κατάληξη για το έργο αποκατάστασης του πάρκου Ροδίνι
Ο Μηνάς Λυριστής από την Μύκονο υποψήφιος με την παράταξη του Μανώλη Γλυνού
Βιομηχανία εργολαβιών με απευθείας διαπραγμάτευση, κ. Καμπουράκη, Τhe party must be over, του τ.Δημάρχου Ρόδου Φώτη Χατζηδιάκου

Leave Your Reply

*
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.