Κοινωνία - Ελλάδα - Οικονομία

Οι Ορθόδοξοι Χριστιανοί σε νέο διωγμό;, της Ωραιοζήλης-Τζίνας Δαβιλά

Spread the love

 

Θα το βρείτε: σε “Πολιτεία”, “Πρωτοπορία” Αθήνας-Θεσσαλονίκης-Πάτρας, “Ιανός” Αθήνας και Θεσσαλονίκης, και σε όλα τα βιβλιοπωλεία της Ελλάδας και του εξωτερικού που θα ζητηθεί σε 2-5 ημέρες. β) ΗΠΑ μέσω του “Εθνικού Κήρυκα”. γ)στις εκδόσεις Φίλντισι  on line, με μειλ ή τηλεφωνικά  210 65 40 170 – [email protected]

όλα τα συγγραφικά έσοδα θα διατεθούν σε οικογένειες με παιδικό καρκίνο.

Ωραιοζήλη – Τζίνα Δαβιλά

Προς μη θρησκόληπτους,

Μη διακαείς αθεϊστές,

Μη δογματικούς-φανατικούς-μονοδιάστατους “φωστήρες” κάθε άποψης.

Διότι όλοι οι παραπάνω δεν μπορούν να κάνουν διάλογο.

Ερωτήσεις θέτω, επομένως, σε όσους μπορούν να δουν και τις δύο όψεις του νομίσματος του περιορισμού δημόσιων χώρων, όπως είναι οι Ιεροί Ναοί και ο εορτασμός μεγάλων ημέρων της Ορθοδοξίας: η διάδοση του κορονοϊού γίνεται αυστηρά και αποκλειστικά μόνο τους Ιερούς Ναούς;

Σε χώρους, δηλαδή, ευάερους, τεράστιους και πάντα καθαρούς, όπου επικρατεί η Πίστη και η βεβαιότητα ότι τα πάντα είναι καθαγιασμένα;

Ή μήπως το κλείσιμο των Ιερών Ναών στις μεγάλες γιορτές της Ορθοδοξίας, όπως είναι ο εορτασμός των Θεοφανείων, βάζουν στις θέσεις τους όσους πιστούς θα αυθαιρετήσουν καταργώντας τις μάσκες και τις αποστάσεις και τον περιορισμένο αριθμό των 25 ανθρώπων ανά Ναό;

Ο καθαγιασμός των υδάτων κατά τον εορτασμό των Θεοφανείων θα διασπείρει τον κορονοϊό;

Έχουν δει οι πολιτικοί που αποφασίζουν – και διατάσσουν – τι γίνεται στις παραλίες της Αττικής;  Ελέγχουν πώς περιπατούν οι πολίτες και πώς κάνουν μπάνιο οι χειμερινοί κολυμβητές; Αν και ποιες αποστάσεις κρατούν; Σε παραλίες, πλατείες, πεζοδρόμια;

Επίσης,

Γιατί ο περίπατος των πολιτών που δεν εκκλησιάζονται – εννοώ δεν έχουν επαφή με το εκκλησιαστικό ποίμνιο άρα δεν κινδυνεύουν – επιτρέπεται να γίνεται εν μέσω lockdown χωρίς μάσκες ή με τις μάσκες στο σαγόνι ή με τις μάσκες στον αγκώνα ή με ανύπαρκτες αποστάσεις στο πεζοδρόμιο όπου γινόταν το αδιαχώρητο για το click away  κάνοντας τον περιπατητή να περπατά στον δρόμο εν μέσω οχημάτων εν κινήσει; Γιατί οι αστυνομικοί κάνουν τα στραβά μάτια; 

Και οι ουρές χωρίς αποστάσεις έξω από τράπεζες και κέντρα διανομής κούριερ; Δεν διασπείρουν τον ιό;

Είναι επιβεβλημένο να δουλέψουν όλοι οι επαγγελματίες, αλλά να μην θεωρήσουμε δεδομένο ότι το ιϊκό φορτίο υπερδιασπείρεται μόνο στις Εκκλησίες και μάλιστα όταν είναι ανάγκη των ανθρώπων να γιορτάσουν τις λαμπρότερες γιορτές της Ορθοδοξίας.  Τι προσπαθούν να μας πουν και περιμένουν να το καταπιούν αμάσητο οι Ορθόδοξοι, Ιεράρχες, Ιερείς και θρησκευόμενοι, θρησκευόμενοι και ένθεοι, όχι θρησκόληπτοι; ότι ο ιός κολλά μόνο στις Εκκλησιές; Ας θυμηθούμε ότι εν γνώσει της κυβέρνησης το καλοκαίρι και το φθινόπωρο 2020 ο κορονοιός έκανε πάρτυ στην Ελλάδα και εκτός Ιερών Ναών. Στα αεροδρόμια και στις πλατείες. Όταν έγραφα για το αδιαχώρητο της Ερμού και του Μοναστηρακίου, έλεγαν ότι όλα βαίνουν καλώς. Εναντίον μας προσθέτω. 

Και τι συμβαίνει στην Κομοτηνή όπου το μουσουλμανικό στοιχείο δεσπόζει; Εφαρμόζεται και εκεί το lockdown στα τζαμιά;

Είδα μεγάλους σταυρούς από την παρούσα κυβέρνηση, αλλά δεν είδα τις μεγάλες και σωστές αποφάσεις ούτε όταν έπρεπε, ούτε όπως έπρεπε.

Επίσης, είδα αρκετούς ανθρώπους να έχουν Πίστη στο Θείο και να ξεπερνούν σοβαρά εμπόδια στη ζωή τους και είδα και μηδενιστές που χλεύασαν αυτό που δεν μπορούσαν να δουν. Σαν να γεννήθηκαν με τη δυνατότητα να πάψουν να είναι τυφλοί, αλλά τυφλώθηκαν από επιλογή τους.

Και μου ήρθε πάλι στον νου ο Πρόεδρος Μακρόν που προέταξε τον θεσμό και τις αρχές των πανανθρώπινων αξιών και της Ελευθερίας προβάλλοντας τα σατυρικά σκίτσα με τον Μωάμεθ στα κυβερνητικά κτήρια της Γαλλίας εξαγριώνοντας τον Πρόεδρο Ερντογάν. Μόνο ο Ερντογάν αντέδρασε γιατί έχει σχέδιο. Και όποιος πιστεύει ότι ο Τούρκος πρόεδρος είναι απλώς τρελός, κοιμάται σε ύπνο βαθύ.

Στην Ελλάδα, τον υπηρέτη των συμφερόντων των άλλων, τη χώρα που δεν είναι απλώς ελληνική, είναι Ελληνορθόδοξη, το βίντεο που προβλήθηκε την ημέρα του εορτασμού των Ενόπλων Δυνάμεων, ενόχλησε κάποιους Έλληνες ιδιαζόντως γιατί προβλήθηκε η εικόνα της Παναγίας για λίγα, ελάχιστα δευτερόλεπτα.

Ερωτήματα θέτω στο πλαίσιο των ατομικών ελευθεριών και μάλιστα μιας ομάδας ανθρώπων που σέβονται τον συνάνθρωπο και τον χώρο λατρείας του Θεού. Γι’αυτούς μιλώ, που έχουν ψυχολογική εξάρτηση από τον εκκλησιασμό και τον θεωρούν δεύτερη φύση τους. Δεν αναφέρομαι σε όσους πατούν δυο φορές τον χρόνο στην Εκκλησία για να πάρουν το Φως της Λαμπρής και να επιστρέψουν στη μαγειρίτσα τους. Αναφέρομαι αυστηρά στους ένθεους και βαθιά θρησκευόμενους Ορθόδοξους Χριστιανούς. Που τηρούν το  “Αγίασον τους αγαπώντας την ευπρέπειαν του Οίκου Σου”.

Ποιος έχει το δικαίωμα να τους στερεί αυτό που ειρηνικά και χωρίς υστερίες επιθυμούν; Δηλαδή όλοι έχουν δικαιώματα – εργαζόμενοι, συνδικαλιστές, επαγγελματίες, επιχειρηματίες, ΛΟΑΤΚΙ, φυλακισμένοι (Κουφοντίνας λ.χ.), αλλόθρησκοι, μετανάστες και λοιποί, εκτός από τους Ορθόδοξους Χριστιανούς; Μήπως στοχοποιούνται σαν εύκολα θύματα; Μήπως ζουν έναν καινούργιο διωγμό; 

Ας θυμηθούμε ότι οι μεγαλύτεροι αγώνες έγιναν για το δικαίωμα της ελευθερίας. Αυτό που κάθε κομπογιαννίτης, συμπλεγματικός, αυταρχικός ή υποδουλωμένος έχει ξεπουλήσει ή έχει απαγορεύσει στους άλλους να έχουν για δικό του όφελος.

Και κάτι τελευταίο που αν εφαρμοζόταν στην αρχή της τουριστικής περιόδου, θα είχαμε αποφύγει την ανεξέλεγκτη διασπορά του ιού στην Ελλάδα: το τεστ κορονοϊού για τους εκκλησιαζόμενους. Όπως ο πολίτης προσκομίζει αρνητικό τεστ για να επισκεφθεί ένα νοσοκομείο, ας δείχνει και το αρνητικό covid 19 test καθ΄έκαστος που επιθυμεί να εκκλησιασθεί. Δίκαια πράγματα. 

Λύσεις υπάρχουν που διευκολύνουν και διασφαλίζουν άπαντες. Αρκεί να θέλει κάποιος να τις βρει.

Χρόνια Πολλά και Καλή μας Φώτιση, εκλεκτές και εκλεκτοί.

Κάθε νόμισμα έχει δύο όψεις. Προτείνω να μην βλέπουμε μονόπλευρα.

6/1/2021

Το άρθρο απηχεί τις απόψεις του συντάκτη του.

The article expresses the views of the author

iPorta.gr

SHARE
RELATED POSTS
Από το Κρατικό Νίκαιας με αγανάκτηση, του Δημήτρη Κατσούλα
Τραγωδία δίχως τέλος – Θρίλερ με τους αγνοούμενους
Άγρια άλογα στον Όλυμπο (μέρος 2ο)

Leave Your Reply

*
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.