Ανοιχτή πόρτα Κοινωνία - Ελλάδα - Οικονομία

Χωρίς μηχανοδηγό…, του Γιώργου Αρκουλή

Spread the love
  • 28
    Shares

Γιώργος Αρκουλής

Γιώργος Αρκουλής

Σε πολύ πλάκα, τελικά, οδήγησε η επικοινωνιακή εξόρμηση (μετά φωτογραφιών…) κυβερνητικών στελεχών, στην Θεσσαλονίκη, για την ιστορική πλέον γιορτή εγκαινίων των… ανενεργών βαγονιών του Μετρό της πόλης. Ενός συγκοινωνιακού εργαλείου που όμως δεν προβλέπεται να ενεργοποιηθεί ως το 2023! Φυσικά, κίνητρο της κινητοποίησης Σπίρτζη, Νοτοπούλου και λοιπών παραγόντων της εξουσίας, ήταν οι εκλογές που πλησιάζουν και απαιτούν…ρεκλάμα. Συνεπώς ήταν μια πράξη ψηφοθηρίας και τίποτε περισσότερο.

Η καζούρα στα σόσιαλ μίντια έδωσε και πήρε, ήταν άλλοτε περιπαικτική, άλλοτε ειρωνική, σίγουρα όμως αναμενόμενη. Παράλληλα, τις τελευταίες ημέρες διαφημίζεται με εντυπωσιακή συχνότητα η ταχύτητα του τραίνου που θα ταξιδεύει από την Αθήνα στην Θεσσαλονίκη, με ρεπερτόριο που ποικίλει από ώρα σε ώρα. Διαβάσαμε για διάρκεια τεσσάρων ωρών, χθες υπήρξε δημοσίευμα που κατεβάζει το ταξίδι στις τρεις ώρες και δεκαπέντε λεπτά και ακόμη η μπίλια δεν έχει «καθίσει» σταθερά.

Εως ότου δούμε τι θα γίνει, προτείνεται χωρίς δισταγμό το λεωφορείο του ΚΤΕΛ, που κάνει και στάση για λίγο καθαρό αέρα αλλά και για ήρεμη ανακούφιση της κύστης (με το συμπάθιο)…

* Το άρθρο απηχεί τις απόψεις του συντάκτη του. 

The article expresses the views of the author

iPorta.gr

  • 28
    Shares
SHARE
RELATED POSTS
Το χρήμα κρύφτηκε στα ενδότερα του συστήματος, του Ηλία Καραβόλια
Ηλίας Καραβόλιας
Η εποχή των Ανορθόδοξων Οικονομικών, του Ηλία Καραβόλια
Δημο-πρατία;, του Γιώργου Σαράφογλου

Leave Your Reply

*
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.