Υγεία

Τροφές κατά του άγχους!, της Δρ Δέσποινας Κατσώχη

 Έχετε ταχυκαρδία, εφίδρωση, κοφτή αναπνοή και σφίξιμο στο στήθος; Πριν καταφύγετε στους γιατρούς και στα φάρμακα, προσπαθήστε να  καταπολεμήσετε το άγχος με τροφές που ρυθμίζουν το νευρικό σύστημα.

Ωμό κακάο: πλούσιο σε τρυπτοφάνη, αμινοξύ που βοηθά στην παραγωγή σεροτονίνης, που μας φτιάχνει τη διάθεση. Ναι σε ένα- δύο κομμάτια σοκολάτας την ημέρα, ή σκόνη κακάο που θα αναμίξετε σε κάποιο smoothie ή μέσα σε ζύμη. Όχι υπερβολές γιατί είναι ισχυρό διεγερτικό.

Βρώμη: χαλαρώνει το νευρικό σύστημα, μας να ηρεμεί και δίνει ενέργεια και ζωτικότητα. Επιλέξτε αλεύρι ή ρόφημα βρώμης ή γκρανόλα.

Μαγιά μπύρας: συμπλήρωμα πλούσιο σε βιταμίνες, μέταλλα και αμινοξέα. Ενισχύει το νευρικό σύστημα αλλά βελτιώνει και δέρμα, μαλλιά και νύχια. Ό,τι πρέπει αν αλλάζει η εποχή και ο οργανισμός χρειάζεται ενίσχυση αλλά και αν νοιώθετε άγχος.

Μαρούλι: το ξέρετε ότι δρα ενάντια στο άγχος και στην αϋπνία; Τα βιολογικά δεν περιέχουν φυτοφάρμακο.

Αβοκάντο: υπερτροφή με μεγάλη ποσότητα βιταμινών Β βοηθούν στη βελτίωση της νοητικής κατάστασης, γιατί απελευθερώνεται σεροτονίνη και ντοπαμίνη.

Κρεμμύδι: καταπολεμά το άγχος χάρη στις φαινόλες του.

Αμύγδαλα: περιέχουν μαγνήσιο και λιπαρά οξέα αλλά και ψευδάργυρο, που ενισχύει τις νοητικές λειτουργίες.

Φυλλώδη πράσινα λαχανικά: με πολλές βιταμίνες και φολικό οξύ, που λειτουργεί ενάντια στο άγχος και την κατάθλιψη. Ναι στα πράσινα ροφήματα.

Μπανάνες: πλούσιες σε κάλιο, μέταλλο που καταπολεμά το άγχος και ωφελεί τους μύες.

Δρ Δέσποινα Κατσώχη

 

 

SHARE
RELATED POSTS
16141459895_0c01f450b8_c.jpg
Πανελλαδική έρευνα για την υγεία των Ελλήνων: άσχημα τα νέα
Ναι στην αυτοεξέταση του στόματος μας, της Δρ Δέσποινας Κατσώχη
Ποια τα μυστικά της νηστείας;, της Δρ Δέσποινας Κατσώχη

Leave Your Reply

*