Ανοιχτή πόρτα Κοινωνία - Ελλάδα - Οικονομία Πόρτα στον Πολιτισμό

Πόσο λίγοι και πόσοι λίγοι είμαστε στα δύσκολα…, του Κωνσταντίνου Κωνσταντόπουλου

Spread the love
  • 55
    Shares

Αίσιον τέλος;… Θα φανεί… Στα μέσα του Μάρτη… Μέχρι τότε, η Πολιτεία, (το Υπουργείο Πολιτισμού…) δεσμεύτηκε να αναλάβει πρωτοβουλίες, και να βρεθούν οι λύσεις εκείνες που θα λυτρώσουν αυτούς τους δύο κυρίους του θεάτρου από… τις… “ταπεινωτικές” ερωτήσεις -αν και πρωτόκολλο- των κυρίων δικαστών : “ποιος είναι ο (κύριος) Γεωργουσόπουλος;;;!!!” – “ποιος είναι ο (κύριος) Μιχαλακόπουλος;;;!!!” – “να προσέλθουν!!!”…

Όσοι ήμασταν εκεί (λίγοι -φευ!- ελάχιστοι)… υποθέτω πως ΔΕΝ θα ξεχάσουμε ΠΟΤΈ κυρίως αυτές τις ερωτήσεις, τον ήχο… και… το αδιόρατα απαξιωτικό σχόλιο που γλίστρησε κάτω από τις λέξεις… Άθελά του… – μάλλον, λόγω της αμηχανίας τής στιγμής, που τρομοκρατήθηκε ίσως από το βάρος τής ώρας, και το βάθος τού χρόνου… της ιστορίας !…

Κύριοι…
Τι εποχές;!

Η είδηση: 

Στις 9 Νοεμβρίου 2018 η ιστορία της Καλλιτεχνίας στην Ελλάδα καταγράφει τη δικαστική περιπέτεια του κου Κώστα Γεωργουσόπουλου, Φιλολόγου και Κριτικού, Προέδρου του θεατρικού Μουσείου μαζί με τον ηθοποιό κο Γιώργο Μιχαλακόπουλο -αντιπρόεδρο του μουσείου. Το γεγονός είναι επαναλαμβανόμενο τα τελευταία χρόνια με τους καταξιωμένους Έλληνες – Δάσκαλος ο καθένας στον τομέα του- να σύρονται στα δικαστήρια για τα μεγάλα χρέη που έχουν συσσωρευτεί στο Θεατρικό Μουσείο χωρίς δική τους υπαιτιότητα.

O Κωνσταντίνος Κωνσταντόπουλος είναι Ηθοποιός, Σκηνοθέτης. Παράλληλα τα τελευταία χρόνια σπουδάζει  στη Θεολογική Σχολή του Παν/ου Αθηνών. Περισσότερα εδώ

Φωτογραφία του Constantinos Constantopoulos.

 

  • 55
    Shares
SHARE
RELATED POSTS
“Πολύ καλό άντρωπο το κύριο…”, της Ματίνας Ράπτη-Μιλήλη
Μοναξιά, του Γιώργου Χατζηδιάκου
Άγιε μου Βασίλη… Θέλω…, του Γιώργου Πίτσου

Leave Your Reply

*
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.