Πόρτα στον Κόσμο

Η Νέα Υόρκη είναι έτοιμη, του Αντώνη Η.Διαματάρη

Ο κ. Αντώνης Διαματάρης είναι Ομογενής Έλληνας της Αμερικής, Αρθρογράφος, Επιχειρηματίας, πρώην Εκδότης, Πρόεδρος και Διευθυντής της Εφημερίδας “Εθνικός Κήρυξ” που κυκλοφορεί καθημερινά στην Αμερική, νυν Σύμβουλος του “Ε.Κ” και πρώην Υφυπουργός Εξωτερικών. 

Οι προβλέψεις για το μέλλον του Μανχάταν, όταν χτύπησε η πανδημία ήταν ζοφερές. Τελείωσε, στη μορφή που το ξέραμε, έλεγαν πολλοί. Δεν πρόκειται ποτέ να επανέλθει στην αρχική του, προ πανδημίας, κατάσταση.
Επισκέφτηκα πρόσφατα, μετά από αρκετό καιρό το Μανχάταν. Και διαπίστωσα με χαρά ότι δεν έχει σχέση με το Μανχάταν όπως ήταν πριν μερικούς μήνες. Η κυκλοφορία ήταν περίπου η ίδια ή ακόμα και χειρότερη με αυτήν πριν χτυπήσει ο κορωνοϊός. Τα καταστήματα όμως είχαν φανερά λιγότερους πελάτες. Πολλά εστιατόρια συνεχίζουν να είναι κλειστά, οι επισκέπτες στα μουσεία σε χαμηλότερα επίπεδα από ό,τι πριν.
Δεν άργησα να συνειδητοποιήσω το γιατί.
Απουσιάζουν οι τουρίστες.
Ως γνωστόν, η αμερικανική κυβέρνηση είχε κλείσει τα σύνορά της σε επισκέπτες από το εξωτερικό, συμπεριλαμβανομένης και της Ευρωπαϊκής Ενωσης. Κι αυτό, παρά το γεγονός ότι η Ε.Ε. δεχόταν Αμερικανούς τουρίστες,  υπό όρους. Εφόσον δηλαδή συμπλήρωναν τους όρους της προστασίας από τον κορωνοϊό.
Τώρα όμως η ομοσπονδιακή κυβέρνηση αποφάσισε ότι θα ανοίξει τα σύνορά της σε επισκέπτες που έχουν εμβολιαστεί, αρχίζοντας από τις 8 Νοεμβρίου.
Και αμέσως σπεύδει η Νέα Υόρκη να λανσάρει την πιο δυναμική της διαφημιστική καμπάνια για να μη χαθεί και φέτος η περίοδος των εορτών.
Οι τουρίστες βέβαια που απουσιάζουν από τη Νέα Υόρκη είναι οι ξένοι. Αλλά είναι αυτοί που ξοδεύουν τα περισσότερα χρήματα, καθώς μένουν περισσότερο καιρό στην πόλη.
Πριν την πανδημία οι τουρίστες ξόδευαν 47 δισεκατομμύρια δολάρια το χρόνο και υποστήριζαν περισσότερες από 380.000 χιλιάδες θέσεις εργασίας. Περίπου το μισό ποσό από αυτό προέρχεται από τους ξένους τουρίστες, παρά το γεγονός ότι αποτελούν μόνο το 20% των επισκεπτών.
Τώρα η Νέα Υόρκη αποφάσισε να ξοδέψει έξι εκατομμύρια δολάρια σε διαφήμιση σε οκτώ χώρες με το σύνθημα «New York City Is Ready for You» («Η Νέα Υόρκη είναι έτοιμη για εσάς»). Απλό μεν, αλλά δυναμικό σύνθημα.
Η περίπτωση αυτή θυμίζει την περίπτωση του 9/11, τότε που κανείς ξένος δεν τολμούσε -και δικαιολογημένα- να επισκεφθεί την πόλη. Και τότε οι Αρχές ξεκίνησαν άμεσα μια διαφημιστική καμπάνια που απέδωσε τα μέγιστα και βοήθησε την πόλη να επιστρέψει στην ομαλότητα.
Πράγματι, η Νέα Υόρκη δεν μπορεί να χάσει και αυτή την περίοδο των εορτών. Οι επιχειρήσεις δεν αντέχουν πλέον.
Εκτός όμως από την διαφήμιση είναι απαραίτητο να πειστούν οι τουρίστες ότι δεν κινδυνεύουν. Οτι δηλαδή ο αριθμός των κρουσμάτων του κορωνοϊού είναι πολύ χαμηλός.
Σωστά λοιπόν κάνει η πόλη που αποφάσισε να αναγκάσει όλους τους υπαλλήλους της να εμβολιαστούν. Ηταν ένα δύσκολο μεν, αλλά απαραίτητο μέτρο.
Ενα μέτρο που σύντομα θα υιοθετήσουν και άλλες χώρες.


Το άρθρο απηχεί τις απόψεις του συντάκτη του.
The article expresses the views of the author iPorta.gr

Βιβλίο: ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΗ ΣΕ ΔΕΚΑ ΠΡΑΞΕΙΣ”, ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΦΙΛΝΤΙΣΙ

SHARE
RELATED POSTS
Η Νέα Υόρκη και ο Ναός του χρήματος στα χρόνια του κορονοϊού, του Νίκου Βασιλειάδη
America First”!, του Γιώργου Σαράφογλου
11 Σεπτεμβρίου 2001, του Νίκου Βασιλειάδη

Leave Your Reply

*
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.