Το σχόλιο της ημέρας

Δυο λόγια, της Ωραιοζήλης-Τζίνας Δαβιλά

Spread the love

Η Ωραιοζήλη Τζίνα Δαβιλά είναι Θεολόγος (Msc “Η Θεολογία στον Σύγχρονο Κόσμο”), αρθρογράφος/ραδιοφωνική παραγωγός/εκδότρια του iPorta.gr.

Από τα ωραιότερα τραγούδια της Γιουροβίζιον το “Mon Amour” του  Slimane που ερμηνεύει η Κλαυδία Παπαδοπούλου με την Ορχήστρα Σύγχρονης Μουσικής της ΕΡΤ, που παρεπιπτόντως την παρακολουθώ, την Γιουροβίζιον εννοώ, όταν και όποτε, αποσπασματικά αλλά με κέφι, διότι ό,τι αντιμετωπίζω κρίνοντάς το “πανηγυράκι”, “τσίρκο” κ.λπ. όπως τα πρωινάδικα με τις ανεκδιήγητες ladies, τα απορρίπτω από το οπτικό μου πεδίο για λόγους αισθητικής, τα περιφρονώ. Ναι, η Γιουροβίζιον κουβαλά ΚΑΙ ακαλαισθησία και προχειρότητα – θυμηθείτε εκείνο το νέο αγόρι από την Ελλάδα που το’καψαν οι γνωριμίες του, ενώ ο ίδιος παρουσίασε κάτι ευχάριστο που αρμόζει σε παράσταση μουσικού σχολείου – μα το κορίτσι αυτό δεν είναι γιουροβιζιονίστα(ς), είναι πλήρης αξιοπρέπειας, υγιούς στοχοθεσίας και εν πάση περιπτώσει κάνει αυτό που αγαπά και εργάζεται επίμονα χωρίς να ενοχλεί με σαχλαμπουχλιάσεις, ξεβρακώματα, υπερβολές και παρλαπιπιάσεις (από τον παρλαπίπα η ετυμολογία). Πήξαμε στους και στις σαχλαμπούχλες που θορυβούν, βοούν και ενοχλούν.

ΥΓ: Το 40ήμερο μνημόσυνο του ΚΚ ήταν χθες. Χωρίς να ταυτίσω τον χρόνο από χθες τον σκέπτομαι έντονα και τον μελετώ μέσω του βιβλίου “ΑΣΗΜΟΣΠΙΤΟ”.

Μπορεί να είναι εικόνα βιβλίο και κείμενο που λέει "ΔχΗMΟΣTO SILVERHOUSE ιατυρία อบ иββαBa πορεία των πραγμάτων χαρακτηρες τύπους αουλιανά», λιτικά 7χρανη βλέπτουμε Δεξιάι แค. κοστούμια, TIO- καντιπαράθεσης» ανάμεσα Βρυξελλών> κορυφαία VUVIKOU kitsch ήτανλείναι ωΓιορτή Πρσεδρικό Μέγαρο! Σαράντα Γαϊτανάκι. Τσίροι εκπαιδευμένα του Δημοκρατίας στο σημείο. ανθρωπότητα είναι βήμα πριν από <βιομηχα- Επανασταση 4.0, εμφάνιση της Γενικής Τεχνητής Νοημοσύνης. Μοναδικότητας (Singularity) και της ξσύνδεσης Ανθρώπου-Μηχανής στα (ελληνικά) πα- νεπιστήμια ςχακοτώνονταυ παρελθόντος. Στην τηλεόραση εμφανίζονται γιώνια, άλλοι που ακούνε επιστημο- νικές και τεχνολογικές εξελίξεις. επηιδεικνύοντας αχιούμορ» επιπέδου <Δελφινάριου> AVTi εμφάνιση Διαδικτύου και έκρηξη στη χρήση των κοινωνικών μέσων βελτιώσει την κατάσταση, έκανε τα πράγματα χειρότερα. ελάχιστες εξαιρέσεις, ٥٥ ακουτσο- 242"

Μπορεί να είναι doodle κείμενο που λέει "10. GenerationGa Gap Generation μπόλες>> της 10ετίας του 50 στα τηλεοπτικά και ραδιοφωνικά μετακόμισαν απ' τα πεζοδρόμια βηκε στο πεζοδρόμιο, το μέλλου στούντιο.. διαγράφηκε, πολιτική κατέ- ίδιο Επακόλουθο va να εξαφανιστούν οι επιστήμονες και ιερευνητές.. ιπερισσότεροι πήγαν Παιδεία το συγγραφείς, ποιητές, στην ξένη>> όπου, όπως λέει Σαββόπουλος Ταφτετέλησ στου εεχασμένο του <<εθνικό ύμνο>> αεληνεςκυλέλπνες δεμένοι με την οικουμένη>. είναι <<Θεϊκα Ζώντας μόνο μπροστά από την τηλεόραση. EIP o ല G"

SHARE
RELATED POSTS
Ο πρωθυπουργός “Προκρούστης”, του Δημήτρη Κατσούλα
Η πολιτική μελλοντολογία και ο Αμερικανολιβανεζος γκουρού μου
Η “κηδεία” ενός συμβόλου, του Κωστή Α.Μακρή

Leave Your Reply

*
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.