Επίκαιρα και Ανεπίκαιρα Πρόσωπα - Αφιερώματα

Αποχωρώντας από τις επάλξεις, του Γιάννη Καραχισαρίδη

Spread the love

Ο Γιώργος Πάτσας δεν έλειψε ποτέ από τις επάλξεις του Θεάτρου, της Όπερας και του Κινηματογράφου, προσφέροντας με γενναιοδωρία την αισθητική του αξιοσύνη σε τρεις γενιές. Ξεκίνησε με τον Μινωτή και τη γενιά του, συνεργάστηκε με τους διαλεχτούς συνομηλίκους του και κάποια στιγμή αξιώθηκε και η δική μας γενιά να γευτεί τα καλλιτεχνικά του κατορθώματα.

Ήταν απόλυτα δεμένος με τη δημιουργικότητα και ποτέ δεν είχε τη πρόθεση να εγκαταλείψει, να βγει στη σύνταξη. Γιατί η Τέχνη ήταν η ίδια του η ζωή. Και είναι σημαδιακό που μας αποχαιρέτησε από το «αρχαίο» κτίριο του Τσίλερ που στεγάζει το Εθνικό Θέατρο. Εκεί η τελευταία του δουλειά με την αγαπημένη του σύζυγο Νικαίτη Κοντούρη.

Αληθινό του σπίτι όμως ήταν η Επίδαυρος. Επεξεργάστηκε την όψη σε δεκάδες αρχαίες τραγωδίες, αφήνοντας το αποτύπωμα του στο εμβληματικό αργολικό θέατρο.

Κυρίως με τον φίλο του και συνοδοιπόρο στη θεατρική τέχνη Σπύρο Ευαγγελάτο που τον αποχαιρέτησε πέρυσι.

Ο Γιώργος Πάτσας δεν είχε εχθρούς στη μακρά πορεία του. Ήταν αγαπητός σε όλους, γιατί ήταν αφοσιωμένος στη δημιουργία. Οι ίντριγκες και το παρασκήνιο ποτέ δεν τον αφορούσαν. Από τους πιο ευγενείς ιππότες της θεατρικής περιπέτειας στον τόπο μας.

Γιάννης Καραχισαρίδης


Το άρθρο απηχεί τις απόψεις του συντάκτη του.
The article expresses the views of the author iPorta.gr

Βιβλίο: ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΗ ΣΕ ΔΕΚΑ ΠΡΑΞΕΙΣ”, ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΦΙΛΝΤΙΣΙ

SHARE
RELATED POSTS
Άδα Σταματάτου: “Φυσικά κι έχω το δικαίωμα να δημοσιοποιώ τη ζωή μου με τον Γιάννη”
Αντωνέλλα Πολεμικού: Ganesh. Κοσμήματα στους δρόμους της Ανατολής, της Στέλλας Σεπέρα
Amanda Gorman: η 22η χρόνη ποιήτρια που έκλεψε την παράσταση στην ορκομωσία Μπάϊντεν

Leave Your Reply

*
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.