Ανοιχτή πόρτα Κοινωνία - Ελλάδα - Οικονομία Πόρτα στον Πολιτισμό

Πόσο λίγοι και πόσοι λίγοι είμαστε στα δύσκολα…, του Κωνσταντίνου Κωνσταντόπουλου

Spread the love

Αίσιον τέλος;… Θα φανεί… Στα μέσα του Μάρτη… Μέχρι τότε, η Πολιτεία, (το Υπουργείο Πολιτισμού…) δεσμεύτηκε να αναλάβει πρωτοβουλίες, και να βρεθούν οι λύσεις εκείνες που θα λυτρώσουν αυτούς τους δύο κυρίους του θεάτρου από… τις… “ταπεινωτικές” ερωτήσεις -αν και πρωτόκολλο- των κυρίων δικαστών : “ποιος είναι ο (κύριος) Γεωργουσόπουλος;;;!!!” – “ποιος είναι ο (κύριος) Μιχαλακόπουλος;;;!!!” – “να προσέλθουν!!!”…

Όσοι ήμασταν εκεί (λίγοι -φευ!- ελάχιστοι)… υποθέτω πως ΔΕΝ θα ξεχάσουμε ΠΟΤΈ κυρίως αυτές τις ερωτήσεις, τον ήχο… και… το αδιόρατα απαξιωτικό σχόλιο που γλίστρησε κάτω από τις λέξεις… Άθελά του… – μάλλον, λόγω της αμηχανίας τής στιγμής, που τρομοκρατήθηκε ίσως από το βάρος τής ώρας, και το βάθος τού χρόνου… της ιστορίας !…

Κύριοι…
Τι εποχές;!

Η είδηση: 

Στις 9 Νοεμβρίου 2018 η ιστορία της Καλλιτεχνίας στην Ελλάδα καταγράφει τη δικαστική περιπέτεια του κου Κώστα Γεωργουσόπουλου, Φιλολόγου και Κριτικού, Προέδρου του θεατρικού Μουσείου μαζί με τον ηθοποιό κο Γιώργο Μιχαλακόπουλο -αντιπρόεδρο του μουσείου. Το γεγονός είναι επαναλαμβανόμενο τα τελευταία χρόνια με τους καταξιωμένους Έλληνες – Δάσκαλος ο καθένας στον τομέα του- να σύρονται στα δικαστήρια για τα μεγάλα χρέη που έχουν συσσωρευτεί στο Θεατρικό Μουσείο χωρίς δική τους υπαιτιότητα.

O Κωνσταντίνος Κωνσταντόπουλος είναι Ηθοποιός, Σκηνοθέτης. Παράλληλα τα τελευταία χρόνια σπουδάζει  στη Θεολογική Σχολή του Παν/ου Αθηνών. Περισσότερα εδώ

Φωτογραφία του Constantinos Constantopoulos.

 

SHARE
RELATED POSTS
Όταν μιλούν οι αριθμοί, του Ηλία Καραβόλια
«Η “Η Μις ΤΗΡΙΑ ΜΕ ΤΑ ΜΑΓΙΚΑ ΠΛΑΣΜΑΤΑ» και ένα παιχνίδι δημιουργικής ανάγνωσης, του Κωστή Α.Μακρή
Η βία και το αίμα συνεχίζονται …,του Μάνου Στεφανίδη

Leave Your Reply

*
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.