Πόρτα στον Κόσμο

“Αντί για αέρα, αναπνέαμε την οσμή του αίματος…” Η μαρτυρία της Μάσα για την επίθεση με χημικά στη Συρία

Spread the love

Τη συγκλονιστική μαρτυρία ενός μικρού κοριτσιού που επιβίωσε της χημικής επίθεσης στη Συρία φιλοξενεί σε ρεπορτάζ του το ΒBC.

«Αυτή είναι η ιστορία της Μάσα, ενός μικρού κοριτσιού που γλίτωσε από τις ύποπτες για χρήση χημικών επιθέσεις στη Συρία, έτσι όπως την διηγήθηκε η ίδια», αναφέρει το βρετανικό ειδησεογραφικό δίκτυο.

Η Μάσα μίλησε στο ΒΒC, έχοντας στο πλάι τη μητέρα της και περιέγραψε πως εκείνη και η οικογένειά της κατάφεραν να κρυφτούν σε ένα υπόγειο την ώρα που έπεφτε κατά πάνω τους το «βαρέλι» με τα χημικά.

Λέει στο BBC:

Βρισκόμασταν στη Ντούμα σε ένα υπόγειο κατά τη διάρκεια του βομβαρδισμού

Ξαφνικά έριξαν ένα βαρέλι. Δεν εξερράγη.

Έκανε όμως έναν ήχο «φςςςςςς»

Μας φωνάζανε «ανεβείτε πάνω, ανεβείτε πάνω!»

Ανεβήκαμε στον τελευταίο όροφο και έπεσα κάτω. Δεν μπορούσα να αντέξω.

Η μητέρα μου έλεγε στον θείο μου: ‘Η κόρη μου, η κόρη μου, η κόρη μου΄

Ο θείος μου ήρθε και με πήρε. Μου έφερε ένα βρεγμένο ρούχο και με πήγε πάνω. Το ιατρείο ήταν στο τέλος του τούνελ.

Ηρθαν τρεις γιατροί. Ένας μετέφερε εμένα και ο άλλος την αδερφή μου και τρέχανε.

Μας πήγανε στο πρώτο ιατρείο, μας ξάπλωσαν στο έδαφος και μας έριχναν νερό και μετά μας μια έκαναν μια ένεση.

Οταν πέσαμε για ύπνο τα αεροπλάνα έριξαν βόμβες και μας σκέπασε η σκόνη.

Ξανακατεβήκαμε στο υπόγειο και είδαμε να μεταφέρουν νεκρούς.

Αντί για αέρα, αναπνέαμε την οσμή του αίματος…

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ

SHARE
RELATED POSTS
panagiwtis-laskaris.jpg
Ποιοι είναι οι δυο πιλότοι του Ελληνικού F16 που κατέπεσε στην Ισπανία κατά τη διάρκεια άσκησης του ΝΑΤΟ
13-75024waterIndia.jpg
ΠΟΥ: Δύο δισεκατομμύρια άνθρωποι καταναλώνουν μολυσμένο πόσιμο νερό
Μαρία Καρχιλάκη
Γερμανία: Μαζικά καταγγέλλουν οι πρόσφυγες εγκλήματα πολέμου στη Συρία, της Μαρίας Καρχιλάκη

Leave Your Reply

*
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.