ΕΥ ΖΗΝ

Στο πλαίσιο της Documenta “Η Εβίτα που νίκησε τα Αποθαρρύνια” του Κωστή Α. Μακρή

17362899_1441896505835264_5950072125223340614_n.jpg
Spread the love

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

17362899_1441896505835264_5950072125223340614_n.jpg

 

 

«Η Εβίτα που νίκησε τα Αποθαρρύνια» του Κωστή Α. Μακρή, Εκδόσεις ΠΑΤΑΚΗ, με τη συνεργασία της μουσειοπαιδαγωγού Τίνας Χαραλάμπους.

 

Τετάρτη, 31 Μαΐου 2017, 7 – 9 μ.μ.


Ελπίδος 13


10434 Αθήνα


Τηλ.: 2130 442783


 

Τι είναι τα Αποθαρρύνια;

Πώς κατάφερε η Εβίτα να νικήσει με θάρρος τους φόβους της και να πιστέψει στον εαυτό της;
Ποιος έφτιαξε τα γλυκά για τη γιορτή του παππού και της γιαγιάς;

Ποιος είναι ο Πανταμπορής, τι κάνουν τα Ενθαρρύνια και πώς δίνουν κουράγιο σ’ ένα παιδί να προχωρήσει τα σχέδιά του;

Πόσα Προσπαθόντα έχουμε στα σπίτια μας, στο σχολείο, σε εργαστήρια και αλλού;

Τι μας λέει ο Ακουναμαθένης και με ποια Θεά της Αρχαιότητας ήταν συνδεδεμένος;

Γιατί χρειαζόμαστε τα Γλυκόλογα και πώς μας βοηθάνε;

Με τι μοιάζουν τα Καντοξανά;

Γιατί χαίρεται ο Αχ-Τικαλά;

Έχετε γνωρίσει κάποια Μεγάλη Μπορούσα;

 

Ένα εργαστήρι για τα παιδιά και τους γονείς/συνοδούς τους ηλικίας από 4 ετών και πάνω.
Θα μας δοθεί η ευκαιρία να ξεδιπλώσουμε σιγά σιγά το μυστήριο της προετοιμασίας των γλυκών για τη γιορτή της γιαγιάς και του παππού και να γνωρίσουμε τα παράξενα πλάσματα που ζωντανεύουν εκείνο το βράδυ, πριν από την παράξενη εκείνη γιορτή που τη λένε « Επέτιόζμας».

Θα συγκεντρώσουμε στοιχεία, θα «ανακρίνουμε» τον συγγραφέα, θα μαζέψουμε λέξεις, θα τις μεταμορφώσουμε και θα εκφραστούμε εικαστικά.

Θα μιλήσουμε για το βιβλίο αλλά και για πράγματα έξω από αυτό και –το πιο πιθανό– θα γελάσουμε.

Στόχος μας;

Να κάνουμε τον Αχ-Τικαλά να φωνάζει το όνομά του!

 



Evita defeats the Discouragies, by Costis A. Makris (Patakis Publications)
A lab for children over four years old and their parents/escorts
in collaboration with museum educator Tina Haralambous
of Museum Friends®

 

What are the Discouragies?

How did Evita manage to conquer her fears and believe in herself?

Who made the sweets for grandpa and grandma’s party?

Who is Alwayscan, what do the Encouragies do, and how do they urge a child to carry on with her plan?

How many Tryings do we have in our homes, at school, in labs and elsewhere?

What does Listen’n’Learn tell us, and what ancient goddess is he associated with?

Why do we need the Sweettalks, and how do they help?

What do the Doitagains look like?

Why is Oh-How-Nice so happy?

Have you ever met a Great Can-do?

 

We shall have the opportunity to uncover little by little the mystery of the preparation of sweets for the party of grandma and grandpa, and meet the strange creatures that come to life that evening before the strange celebration they call “Ouranniversary.” We shall collect evidence, “question” the author, gather words and transform them, express ourselves artistically. We shall talk about the book, but also about things beyond the book—and most likely we shall have lots of laughs. Our aim: to get Oh-How-Nice to call out his name!

 

The presentation will be in Greek.

SHARE
RELATED POSTS
«Τα δύσκολα ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ κοινωνικής συμβίωσης»: 10ο, της Μαρίας Γεωργαλά
Το Τετράδιο του Χρονικού μιας Διδυμοποίησης με την αρωγή των Αλίκης Μοσχή-Γκογκιέ και Φώτη Χατζηδιάκου
23022001_1677854738906105_1759989974_n.jpg
Myrtillo: γενέθλια στις 5 Νοεμβρίου και γιορτή με το Σύλλογο Ανωγειανών Αθήνας “Το Ιδαίον Άντρον”

Leave Your Reply

*
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.